Mobilepay en selvfølge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Alle jer der er modstander,må nok heller vende jeg til tanken,for mobil pay og andre betalings app,er vejen frem.

Det er kun spørgsmål om tid,før såvel kontanter som dankort ikke findes mere,så i kommer til at bruge det,om i vel det eller ej,med mindre i selvfølgelig vil død af sult i protest. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2014

Moma

Jeg synes, det er en af de mest geniale apps. Jeg ville ikke kunne undvære min MobilePay.

Anmeld

21. marts 2014

Chris86

Mor_til_3_unger skriver:

Alle jer der er modstander,må nok heller vende jeg til tanken,for mobil pay og andre betalings app,er vejen frem.

Det er kun spørgsmål om tid,før såvel kontanter som dankort ikke findes mere,så i kommer til at bruge det,om i vel det eller ej,med mindre i selvfølgelig vil død af sult i protest. 

Det taget vi til den tid så

Anmeld

21. marts 2014

Happiness

Jeg synes det er rart at handlen kan gå MEGET hurtigere, for det meste kan man have varen dagen efter, så må indrømme at når der på en annonce står at der anvendes mobilepay, så vil jeg hellere handle der end dem der ikke gør. 

Og synes også det er federe selv at kunne modtage pengene med det samme, så man kan få afsluttet handlen, i stedet for man skal ind og tjekke om der er overført, hvilket man ofte skal mange gange, da det ikke er tit at køber lige overholde det med at overføre samme dag

SÅ tjo... kunne egentlig nok godt finde på at afbryde en handel, hvis der var en tilsvarende varer som jeg kunne modtage dagen efter. Men har dog aldrig gjort det

Anmeld

21. marts 2014

Chris86

Happiness skriver:

Jeg synes det er rart at handlen kan gå MEGET hurtigere, for det meste kan man have varen dagen efter, så må indrømme at når der på en annonce står at der anvendes mobilepay, så vil jeg hellere handle der end dem der ikke gør. 

Og synes også det er federe selv at kunne modtage pengene med det samme, så man kan få afsluttet handlen, i stedet for man skal ind og tjekke om der er overført, hvilket man ofte skal mange gange, da det ikke er tit at køber lige overholde det med at overføre samme dag

SÅ tjo... kunne egentlig nok godt finde på at afbryde en handel, hvis der var en tilsvarende varer som jeg kunne modtage dagen efter. Men har dog aldrig gjort det

Jeg har intet problem med at tjekke netbank (mobilbank) flere gange, såå..
Og det lige så meget at handlen afslutted uden vedkommende melder tilbage SELVOM pris/porto osv er sagt go for!

Anmeld

21. marts 2014

dpb

Chris86 skriver:

Ja er det en selvfølge, at alle bruger mobilepay?!!?
Har nu oplevet flere gange, at folk vil købe noget. MEN når vi så når til betalingen og JEG ikke bruger mobilepay, ja så går handlen i stå! Hører INTET og hold da kaje, hvor er jeg træt af at bruge min tid på det så..... :/

Nej, det er det ikke i min optik

At folk dropper en handel fordi du ikke har det er simpelthen latterligt hvis du spørger mig.
Men så igen her oplever jeg ofte at folk kommer med et bud på en vare og når man så siger ok til det bud så hører man ikke mere... Hamrende træls når man er villig til at gå en del ned i pris, fordi tingene efterhånden bare fylder.

Vi har det heller ikke, ligesom jeg heller ikke benytter telefonen til netbank, e-boks og den slags.
Bortset fra det så er det først i år jeg overhovedet har været nødsaget til at erhverve mig en telefon der har mulighed for apps og kender stadig en del der ikke har den type telefoner  så der går vel noget tid før det er eneste mulighed

Qnuz

Anmeld

21. marts 2014

roenlund

Jeg synes det er dårlig stil at folk ikke melder ud at de så ikke vil handle men bare lader dig hænge, når det er sagt er jeg en af dem der kun bruger mobilepay, hvis jeg skal handle "små" ting på nettet skal det være nemt og det synes jeg ikke det er hvis jeg skal bruge nemId

Anmeld

21. marts 2014

Chris86

dpb skriver:

Nej, det er det ikke i min optik

At folk dropper en handel fordi du ikke har det er simpelthen latterligt hvis du spørger mig.
Men så igen her oplever jeg ofte at folk kommer med et bud på en vare og når man så siger ok til det bud så hører man ikke mere... Hamrende træls når man er villig til at gå en del ned i pris, fordi tingene efterhånden bare fylder.

Vi har det heller ikke, ligesom jeg heller ikke benytter telefonen til netbank, e-boks og den slags.
Bortset fra det så er det først i år jeg overhovedet har været nødsaget til at erhverve mig en telefon der har mulighed for apps og kender stadig en del der ikke har den type telefoner  så der går vel noget tid før det er eneste mulighed

Qnuz

Det har jeg også oplevet...
Faktisk sket det nærmest 2 ud af tre/fire gange, at folk sir go for en handel/eller byder og så hører jeg ik mere..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.