Mobilepay en selvfølge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2014

isabellasmor

Chris86 skriver:

Ja er det en selvfølge, at alle bruger mobilepay?!!?
Har nu oplevet flere gange, at folk vil købe noget. MEN når vi så når til betalingen og JEG ikke bruger mobilepay, ja så går handlen i stå! Hører INTET og hold da kaje, hvor er jeg træt af at bruge min tid på det så..... :/

Jeg har også oplevet det som en selvfølge, folk spørg dog om jeg har det, og nej det har jeg ikke (og har ikke tænkt mig at begynde og bruge det) og så er de næsten ved at falde ned af stolen kan man læse sig til.. Men sådan er det. Har dog endnu ikke oplevet at handlen er gået i stå af det, jo 1 gang faktisk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2014

Frk.S

Jeg synes bestemt ikke det er en selvfølge. Det er da smart, og jeg har det også selv. Jeg har dog kun brugt det et par gange... så ligefrem en selvfølge - nej.

At droppe en handel pga manglende mobile pay er da lidt vildt. Måske folk synes andet er for besværligt.

Anmeld

21. marts 2014

ano14316

isabellasmor skriver:

Jeg har også oplevet det som en selvfølge, folk spørg dog om jeg har det, og nej det har jeg ikke (og har ikke tænkt mig at begynde og bruge det) og så er de næsten ved at falde ned af stolen kan man læse sig til.. Men sådan er det. Har dog endnu ikke oplevet at handlen er gået i stå af det, jo 1 gang faktisk 

Jeg har kun brugt det i salgssituationer jeg har ikke oplevet nogen der er blevet negative over at jeg har spurgt ind til om de har det, jeg synes så det er de færreste der rent faktisk har det... Men nogen har oprettet det for at kunne betale... Andre har bare betalt på anden vis..

Jeg oprettet det selv da en der skulle købe noget spurgte om jeg havde det..

Forstår ikke modstanden mod at oprette det...

Anmeld

21. marts 2014

isabellasmor

ano14316 skriver:

Jeg har kun brugt det i salgssituationer jeg har ikke oplevet nogen der er blevet negative over at jeg har spurgt ind til om de har det, jeg synes så det er de færreste der rent faktisk har det... Men nogen har oprettet det for at kunne betale... Andre har bare betalt på anden vis..

Jeg oprettet det selv da en der skulle købe noget spurgte om jeg havde det..

Forstår ikke modstanden mod at oprette det...

Modstand og modstand, jeg har det bare helt fint med min net bank og mit nem id, kan ikke se hvorfor jeg skulle begynde at sms'e penge rundt.. Det er jeg egentlig bare ikke interesseret i... Så der ligger altså ikke så meget mening i/om det det 

Anmeld

21. marts 2014

Chris86

ano14316 skriver:

Hvorfor?

Fordi jeg har nok i mobilbank...

Anmeld

21. marts 2014

Chris86

isabellasmor skriver:

Modstand og modstand, jeg har det bare helt fint med min net bank og mit nem id, kan ikke se hvorfor jeg skulle begynde at sms'e penge rundt.. Det er jeg egentlig bare ikke interesseret i... Så der ligger altså ikke så meget mening i/om det det 

Har det ligesom dig...
Og gider da slet ik ha koblet mit mobilnummer til min konto.. Gir normalt heller ik mit nr til gud og hver mand..

Anmeld

21. marts 2014

bøllen

Chris86 skriver:

Har det ligesom dig...
Og gider da slet ik ha koblet mit mobilnummer til min konto.. Gir normalt heller ik mit nr til gud og hver mand..

Jeg har også oplevet flere gange en handel er gået i vasken fordi jeg ikke har mobil pay. Syntes det er super smart, ingen tvivl. Men jeg har hemmeligt nr og udlevere ikke mit nr til fremmed. At folk så vælger at tolke det som, dig stoler jeg ikke på er fair nok. Men det andet fungere fint for mig

Anmeld

21. marts 2014

Benjamins'mor

Chris86 skriver:

Ja er det en selvfølge, at alle bruger mobilepay?!!?
Har nu oplevet flere gange, at folk vil købe noget. MEN når vi så når til betalingen og JEG ikke bruger mobilepay, ja så går handlen i stå! Hører INTET og hold da kaje, hvor er jeg træt af at bruge min tid på det så..... :/

For mig er det ikke en selvfølge, i starten havde jeg det heller ikke og fordi folk tog det som en selvfølge måtte jeg simpelthen skrive ved mine vare at jeg ikke havde det.
Oplevede også tit når jeg skulle købe noget at fordi jeg så ikke havde mobilepay så fandt de en anden køber.
Nu har jeg så godt nok selv fået det

Anmeld

21. marts 2014

Chris86

Benjamins'mor skriver:

For mig er det ikke en selvfølge, i starten havde jeg det heller ikke og fordi folk tog det som en selvfølge måtte jeg simpelthen skrive ved mine vare at jeg ikke havde det.
Oplevede også tit når jeg skulle købe noget at fordi jeg så ikke havde mobilepay så fandt de en anden køber.
Nu har jeg så godt nok selv fået det

Ja her må folk købe ved en anden, for jeg har ik tænkt mig at få det

Anmeld

21. marts 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg ved ikke om det er en selvfølge. Men det er virkelig smart og nemt.

Jeg sælger en del på nettet, og det er da meget nemmere, at folk lige kan sætte penge ind til mig via mobilpay (så man ikke skal vente flere dage på, at se om de er gået ind).

Jeg køber også selv og foretrækker, at jeg bare lige kan overfører dem via mobilpay. F.eks. i går købte jeg en hel ny jakke og da jeg overførte dem med mobilpay kunne hun sende den i går.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.