Mobilepay en selvfølge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.176 visninger
37 svar
62 synes godt om
20. marts 2014

Chris86

Ja er det en selvfølge, at alle bruger mobilepay?!!?
Har nu oplevet flere gange, at folk vil købe noget. MEN når vi så når til betalingen og JEG ikke bruger mobilepay, ja så går handlen i stå! Hører INTET og hold da kaje, hvor er jeg træt af at bruge min tid på det så..... :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2014

Nadia&Daniel

Chris86 skriver:

Har nu oplevet flere gange, at folk vil købe noget. MEN når vi så når til betalingen og JEG ikke bruger mobilepay, ja så går handlen i stå! Hører INTET og hold da kaje, hvor er jeg træt af at bruge min tid på det så..... :/

Ikke en selvfølgelig hos mig - glemmer ofte det findes..

Anmeld

20. marts 2014

TNBC

Chris86 skriver:

Selvfølge ved jeg ikke.. men der er rigtig mange der bruger det, fordi det er lettere. 

Men at man ligefrem stopper en handel på af det, er åndsvagt.

Anmeld

20. marts 2014

Trekløver(:

Chris86 skriver:

Her er det heller ikke en selvfølge!

Anmeld

20. marts 2014

Kit

Må indrømme, at jeg efter at have prøvet Mobilepay, synes det er fantastisk. og jeg er ikke Danske Bank kunde.

Det er nemt og fungerer bare - især, når man som mig aldrig har kontanter på sig.

Anmeld

20. marts 2014

Muffinmus

Tja, jeg hader netbank, gider ikke sidde og rode med nem id (får sgu ticks af nem id og har hadet det fra dag et)overføre til konti osv når jeg bare kan taste 150 kr til dit nr og vupti så kan det ses inden for 5 sek at pengene er overført..Så jeg er efterhånden gået væk fra bankoverførsler og over til mobilepay.... 

Så måske ikke en selvfølge, men gider ikke netbank og ts handler er efterhånden dyre med alle deres tillæg, derfor bruger jeg nu mobilepay. Nemt og man hed med det samme pengene er der skide smart.

Anmeld

20. marts 2014

Sandratoft

Chris86 skriver:

Det er ikke nogen selvfølge, men det er bare så smart. 

Det er surt hvis folk stopper en handel pga manglende mobile Pay, men kan et eller andet sted godt forstå det. Man slipper for at rode med nem id og kontonumre samt man ser med det samme når pengene går ind. 

Hvorfor ikke bare installere det? 

Anmeld

20. marts 2014

Chris86

Sandratoft skriver:

Det er ikke nogen selvfølge, men det er bare så smart. 

Det er surt hvis folk stopper en handel pga manglende mobile Pay, men kan et eller andet sted godt forstå det. Man slipper for at rode med nem id og kontonumre samt man ser med det samme når pengene går ind. 

Hvorfor ikke bare installere det? 

Men så kan folk da i det mindste melde ud, at de ik vil handle alligevel eller starte med at skrive at de kun handler med mobilepay... Da træls jeg skal lede efter sagerne, veje dem og tjekke porto, hvorefter jeg så bar kan rende og hoppe

Anmeld

20. marts 2014

Pcokate

Chris86 skriver:

Jeg har appen men aldrig brugt den

Anmeld

20. marts 2014

LilleSmølf

Jeg aner ikke engang hvad det er, og jeg skal da hilse at sige at jeg er 21 så det er ikke fordi det er de grå hår, der trykker

Men så må man jo skrive i annoncen at man kun vil handle via Mobilepay. Det andet er bare super dårlig stil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.