Mobilepay en selvfølge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2014

Sandratoft

Chris86 skriver:

Men så kan folk da i det mindste melde ud, at de ik vil handle alligevel eller starte med at skrive at de kun handler med mobilepay... Da træls jeg skal lede efter sagerne, veje dem og tjekke porto, hvorefter jeg så bar kan rende og hoppe

Det er jeg ganske enig i, det er også dårlig stil af dem. Kan du så ikke tage dine forbehold og starte ud med at spørge om de kun handler med mobile pay?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2014

Chris86

LilleSmølf skriver:

Jeg aner ikke engang hvad det er, og jeg skal da hilse at sige at jeg er 21 så det er ikke fordi det er de grå hår, der trykker

Men så må man jo skrive i annoncen at man kun vil handle via Mobilepay. Det andet er bare super dårlig stil.

Har heller ik sat mig ind i det... Det der med en sølle 4 cifret kode er ik lige mig..

Anmeld

20. marts 2014

Chris86

Sandratoft skriver:

Det er jeg ganske enig i, det er også dårlig stil af dem. Kan du så ikke tage dine forbehold og starte ud med at spørge om de kun handler med mobile pay?  

Det kommer til at stå i alle fremtidige annoncer

Anmeld

20. marts 2014

Loa

Selvfølge og selvfølge, tja kan godt forstå folk foretrækker at handle med andre med mobilepay, hurtigt og nemt og du kan se pengene med det samme så vidt jeg ved....

Anmeld

20. marts 2014

modesty

Chris86 skriver:

Ja er det en selvfølge, at alle bruger mobilepay?!!?
Har nu oplevet flere gange, at folk vil købe noget. MEN når vi så når til betalingen og JEG ikke bruger mobilepay, ja så går handlen i stå! Hører INTET og hold da kaje, hvor er jeg træt af at bruge min tid på det så..... :/

Så skriv i dine annoncer at du ikke bruger mobilepay. 

Anmeld

20. marts 2014

Chris86

modesty skriver:

Så skriv i dine annoncer at du ikke bruger mobilepay. 

Fremover...
Har ik skænket det en tanke da jeg oprettede annoncerne, da det ik før har været et problem..
Men NU er jeg træt af det...
Måske fordi flere pludseligt springer fra/aldrig svarer igen...

Anmeld

20. marts 2014

Rockertand

Chris86 skriver:

Fremover...
Har ik skænket det en tanke da jeg oprettede annoncerne, da det ik før har været et problem..
Men NU er jeg træt af det...
Måske fordi flere pludseligt springer fra/aldrig svarer igen...

Du kunne jo også bare lige bruge de 2 minutter, det tager at sætte Mobilpay op, det er så nemt at bruge for begge parter - og hvis det er i trods, at du ikke vil bruge det, så kan jeg berolige dig med, at det bliver betalingsmetoden om ganske få år - faktisk er der flere lande i Afrika (jep, U-lande), hvor de næsten udelukkende betaler med mobiloverførsler (total unødvendig viden, men egentligt meget sigende om vores fremtid)

Anmeld

21. marts 2014

Chris86

Rockertand skriver:

Du kunne jo også bare lige bruge de 2 minutter, det tager at sætte Mobilpay op, det er så nemt at bruge for begge parter - og hvis det er i trods, at du ikke vil bruge det, så kan jeg berolige dig med, at det bliver betalingsmetoden om ganske få år - faktisk er der flere lande i Afrika (jep, U-lande), hvor de næsten udelukkende betaler med mobiloverførsler (total unødvendig viden, men egentligt meget sigende om vores fremtid)

Ønsker ikke at bruge det, såå

Anmeld

21. marts 2014

ano14316

Chris86 skriver:

Ja er det en selvfølge, at alle bruger mobilepay?!!?
Har nu oplevet flere gange, at folk vil købe noget. MEN når vi så når til betalingen og JEG ikke bruger mobilepay, ja så går handlen i stå! Hører INTET og hold da kaje, hvor er jeg træt af at bruge min tid på det så..... :/

Nej det er ikke en selvfølge men det er meget nemt at oprette og sikkerheden er høj... Jeg foretrækker også mobile Pay ved privat handel, for kan se pengene kommer med det samme...

Anmeld

21. marts 2014

ano14316

Chris86 skriver:

Ønsker ikke at bruge det, såå

Hvorfor?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.