Til jer med tykke babyer :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2014

Troldemommi

Tykke babyer er de blødeste 

Jeg syntes personligt at babyer skal være lidt tykke, er det ikke noget med at det er godt for deres hjerne? 

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2014

Lykke:)

Goggelogge skriver:

Hvordan har i det med at jeres babyer bliver kaldt tykke/Store/fede af andre mennesker? 

Har en pige på 7 mdr der er 71 lang og vejer omkring 10 kg og bliver lidt ked af det når folk siger det.

Ved ikke om min søn er tyk, men små elastikker her og der har han og jeg elsker det! det er skønt at se på!

Anmeld

19. marts 2014

Goggelogge

lineog4 skriver:

Der var sågar en det spurgte mig da min dreng var 6 mnd om ikke jeg skulle holde igen men maden og sætte ham på en lille kur....

Jeg nåede også selv at blive bekymret for om jeg havde fået et barn hvor vi skulle passe vægten.  Nu er han 6 år og er mere bekymret for han bliver for tynd ;-)

Ja det har jeg nemlig også hørt, men vil da heller ikke sulte min lille skat men rart at vide at det ryger af, det er hvertfald det jeg tænker og siger når folk spørg om sådan nogle dumme ting

Anmeld

19. marts 2014

Goggelogge

Inger skriver:

Det er skønt med tykke babyer :-)

Var i svømmehallen den anden dag, en pige på nok ca 10 år spørger ind til min baby om det er en dreng/pige og hvad hun hedder. Herefter ligger pigen på min baby og siger " hun minder lidt om min lillebror, han er også godt i stand" :-)

Der måtte jeg trække på smilebåndet, meget sødt sagt. da vi kommer ind i svømmehallen kommer den kvindelige livredder hen og roser min pige for sine dejlige elastikker på lårene og at det kun er skønt med store babyer, så jeg har oplevet det positive. Selvom jeg HAR en meget meget stor og "tyk" baby.

Ja nu er selv SP og lægerne obs på hende.

Hun blev født 2 uger over termin og var 4500 g og 56 cm, hun er i dag lidt over 5 mdr og vejer ca 12 kg og er 72 lang, det er en stor baby :-) Så meget mere at kysse på

Åårh hvor kært ❤

de er også sødest når de har elastikker, men så er vi bare nogle af dem som har lidt ekstra åbenbart

Anmeld

19. marts 2014

Goggelogge

Lykke:) skriver:

Ved ikke om min søn er tyk, men små elastikker her og der har han og jeg elsker det! det er skønt at se på!

Så er der mere og holde af

Anmeld

19. marts 2014

Goggelogge

Monica P skriver:

Tykke babyer er de blødeste 

Jeg syntes personligt at babyer skal være lidt tykke, er det ikke noget med at det er godt for deres hjerne? 

Monica

Hahaha.. Det kan godt være - det var en god undskyldning, min baby er meget klogere end de tynde

Anmeld

19. marts 2014

Lykke:)

Goggelogge skriver:

Så er der mere og holde af

Nemlig

Anmeld

19. marts 2014

Wimmie

Goggelogge skriver:

Hvordan har i det med at jeres babyer bliver kaldt tykke/Store/fede af andre mennesker? 

Har en pige på 7 mdr der er 71 lang og vejer omkring 10 kg og bliver lidt ked af det når folk siger det.

Har fået en del kommentarer selvom hun ikke ikke generelt er så tyk...hun har bare store bløde kinder og hager 

Vi har døbt hende Frøken Flødekind 

Er enig med de andre - babyer må gerne være tykke 

Nora er 5 uger, 4600g og 55 cm (4150g og 53 cm ved fødslen)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. marts 2014

Goggelogge

Wimmie skriver:

Har fået en del kommentarer selvom hun ikke ikke generelt er så tyk...hun har bare store bløde kinder og hager 

Vi har døbt hende Frøken Flødekind 

Er enig med de andre - babyer må gerne være tykke 

Nora er 5 uger, 4600g og 55 cm (4150g og 53 cm ved fødslen)

Hun er da bare for dejlig og sikke nogle smukke øjne ❤

Anmeld

19. marts 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Da min datter var baby kaldte min familie hende for sumo du ved sumobrydere. Idag er hun 10 år og er perfekt! Min søn har derimod været alt for tynd, han har altid probler med mad osv osv. Han bliver også nemt syg i forhold til min datter da hun var i samme alder. Jeg foretrækker tykke babyer :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.