bøllen skriver:
Tak for svar.
fungerede det fint for jer ? Og ved du hvorfor dine forældre træf den beslutning ?
vi ville blive boende relativt tæt på hinanden.
Det er blot en tanke jeg har tænkt idag. Og faktisk mest af hensyn til ham som ikke er sensitiv da han desværre betaler en stor pris i forhold til de andre er sensitive.
Hmm... Altså min mor og far blev meget uvenner, så de forlod hinanden meget hurtigt! Min mor sagde at jeg skule blive hos min far så følte mig valgt fra i lang tid, snakkede slet ikke med min mor i 1 år! Men heldigvis lyder det ikke til at være tilfældet hos jer...
Men efter lidt tid fungerede det fint for mig, og os andre, vi så hinanden hver 14 dag. Så det var fint...
Senere hen flyttede min far og jeg til samme by og min mor og far snakkede sammen som venner og gør de stadig idag, så der var vi lidt over det hele... ;-)
jeg tænker dine to store på 12 sagtens kunne finde på at besøge jer som forældre når de havde lyst, men det er vigtigt i tager dem med i samtalen så de bliver hørt! Men jeg syntes det er er fint forslag, jeg havde gjort som du.. ;-) For det er nemlig syg at den ene skal skubbes lidt væk for at de andre bliver taget mere af... ;-) Han har klart bedst af at komme lidt ud og være ham selv.. ;-)
Anmeld