Svært at tabe baby vægt 2 gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2014

liten-mamma

Mor til Frederic og Freya skriver:

Fik du et lille nips første gang?

Frederic var 52 cm - 3200 g, tabte sig ikke og Freya var 51 cm - 3190 g, men tabte sig til under 2900 g. De måtte skifte det bånd med cpr nr nogle gange, da hun blev ved med at tabe sig.

Ja det er helt vildt mærkelig...

Ja det gjorde jeg. Hun var 2,2 og 47 cm, tabte sig til omkring de 2 kg Så anden gang kunne jeg måske godt tænke mig en lidt større på omkring de 3 kg hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2014

liten-mamma

2babygirls skriver:

som du beskriver dig selv har du INTET at frygte
jeg fik min den første som 26årig og tabte alt igen og forblev undervægtig til jeg fik nr to som 28 årig, og ligger igen på vippen til undervægtig.
SYnes min krop ligner sig selv inden to graviditeter og jeg træner ikke... andet end at sidde på sofaen og kører aaaalt for meget kage ind på arbejdet. Dog er huden ikke top stram som inden jeg fik børn, men ikke noget der er grimt.

Tænker bare at jeg umuligt kan være SÅ heldig anden gang 

Hvor er det godt at høre en lille "solstråle historie". 

Anmeld

10. marts 2014

liten-mamma

LuLy skriver:

Hvis du ikke tog særlig meget på første gang og hurtigt tabte dig, så tror jeg det bliver det samme næste gang

Synes ofte at det er sådan at enten har man tendens til at tage på under graviditet eller også har man ikke

Håber det er sådan det fungere  

Anmeld

10. marts 2014

liten-mamma

Jeg tror ikke du får nogle problemer du ser jo super godt ud.

Så se i bare at komme i gang :p

Haha, man har jo lov at håbe  Meeen jeg kan jo også være ekstrem uheldig. 

Godt nok er jeg liiiidt skruk, men jeg vil godt nyde mig selv som ikke-gravid bare lidt endnu hehe

Anmeld

10. marts 2014

Lukas&Liam<3

liten-mamma skriver:

Haha, man har jo lov at håbe  Meeen jeg kan jo også være ekstrem uheldig. 

Godt nok er jeg liiiidt skruk, men jeg vil godt nyde mig selv som ikke-gravid bare lidt endnu hehe

Ja men tvivler.

Haha, jeg synes altså at du er sød

Anmeld

10. marts 2014

liten-mamma

Maria&Lukas skriver:

Ja men tvivler.

Haha, jeg synes altså at du er sød

Haha vil bare have en låne baby, er ikke sikker på at jeg kan overskue en baby på fuldtid på nuværende tidspunkt

Anmeld

10. marts 2014

Lukas&Liam<3

liten-mamma skriver:

Haha vil bare have en låne baby, er ikke sikker på at jeg kan overskue en baby på fuldtid på nuværende tidspunkt

Du må gerne komme og låne min lidt
Jeg ligger med feber nu enten pga brystbetændelse eller måske der er noget med mit implantat. Det er som om hele implantatet sidder over brystvorten :s

Anmeld

11. marts 2014

liten-mamma

Maria&Lukas skriver:

Du må gerne komme og låne min lidt
Jeg ligger med feber nu enten pga brystbetændelse eller måske der er noget med mit implantat. Det er som om hele implantatet sidder over brystvorten :s

Av for satan!  

Jeg kommer gerne og låner skønne Liam lidt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.