Svært at tabe baby vægt 2 gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.847 visninger
37 svar
9 synes godt om
7. marts 2014

liten-mamma

Det her er til jer der har fået mere end 1 barn;

var det sværere at smide de ekstra kg efter 2 eller 3 graviditet? 

Jeg tog 3 kg på i min graviditet, sluttede på 61 kg og efter 5-6 ugers tid vejede jeg 45 kg. Idag vejer jeg 51 kg. Tænker så om det er sværere at tabe sig efter 2, 3 graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2014

Rikke S

liten-mamma skriver:

Jeg tog 3 kg på i min graviditet, sluttede på 61 kg og efter 5-6 ugers tid vejede jeg 45 kg. Idag vejer jeg 51 kg. Tænker så om det er sværere at tabe sig efter 2, 3 graviditet

Jo, jeg synes der skal arbejdes/svedes mere for at tabe sig 2. Gang.
Er højgravid med min 3. og glæder mig ikke til "efterarbejdet" - men jeg tror også det er genetisk. Nogle taber sig nærmest af sig selv, andre ved at amme og nogle (som jeg) skal både knokle i fitness, amme fuldtid samt (næsten) sulte sig bare for at tabe lidt

Anmeld

7. marts 2014

liten-mamma

Rikke S skriver:

Jo, jeg synes der skal arbejdes/svedes mere for at tabe sig 2. Gang.
Er højgravid med min 3. og glæder mig ikke til "efterarbejdet" - men jeg tror også det er genetisk. Nogle taber sig nærmest af sig selv, andre ved at amme og nogle (som jeg) skal både knokle i fitness, amme fuldtid samt (næsten) sulte sig bare for at tabe lidt

Tusind tak for svar! 

Efter min graviditet gjorde jeg intet for at tabe mig, jeg fuld ammede dog i 4 uger, så har været ret heldig. 

Tvivler på jeg er så heldig 2. gang

Anmeld

7. marts 2014

Rockertand

liten-mamma skriver:

Senest 14 dage efter har jeg været tilbage på førvægt alle 3 gange, men fordelingen er bestemt ikke, som da jeg var 30, så min udfordring ligger i at flytte placeringen af polstringen.

Anmeld

7. marts 2014

liten-mamma

Rockertand skriver:

Senest 14 dage efter har jeg været tilbage på førvægt alle 3 gange, men fordelingen er bestemt ikke, som da jeg var 30, så min udfordring ligger i at flytte placeringen af polstringen.

Okay, dejligt at høre at det kan gå så stærkt. 

Træner du ikke eller hvordan? 

Tænker nemlig at efter en graviditet når de ekstra kg er smidt, handler det vel om at træne, så det hele sidder som det skal. 

Anmeld

7. marts 2014

Maja88

liten-mamma skriver:

For mig var det klart nemmere anden gang

Anmeld

7. marts 2014

Monski

liten-mamma skriver:

Jeg kæmpede så meget første gang og nåede at tabe mig 17 kilo (jeg tog 23 på)..
Her anden gang gik jeg virkelig meget op i min kost så dagen efter Hjalte blev født vejede jeg 4 kg mindre end før jeg blev gravid
Men det sidder helt klart anderledes denne gang, det hele sidder lidt mere løst

Anmeld

7. marts 2014

L&V

liten-mamma skriver:

Nej det syntes jeg ikke, jeg har dog komme se at det sidder meget anderledes denne gang og har bestemt også kunne mærke at jeg ikke har ammet særlig meget denne gang..

Anmeld

7. marts 2014

Rockertand

liten-mamma skriver:

Okay, dejligt at høre at det kan gå så stærkt. 

Træner du ikke eller hvordan? 

Tænker nemlig at efter en graviditet når de ekstra kg er smidt, handler det vel om at træne, så det hele sidder som det skal. 

Jeg er alene med 3 små børn i hverdagen, så jeg kan ikke forlade hjemmet, så jeg crosstrainer og laver planken, inden jeg falder besvimet om og skal op 5 timer senere, så nogle træningspas er mere effektive end andre, og der er intet system, har lige nu ikke trænet i 3 dage, fordi den mindste er syg.

Anmeld

7. marts 2014

Clisolka

Maja88 skriver:

For mig var det klart nemmere anden gang

Også her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.