liten-mamma skriver:
Hold da op, det lyder godt nok ikke sjovt! Du må da efterhånden være udmattet, men sejt gået
Husker selv alt for godt hvordan jeg gik frem og tilbage i lejligheden med Nicoline svøbt ind i dynen. Hun ville aldrig sove om dagen, max 15 minutter ad gangen, så hun var MEGET pjævset! Heldigvis har hun altid sovet godt om natten, gudskelov!
Vi var heldigvis gode til at deles om nætterne, han tog ofte baby alarm med ind i stuen - så jeg kunne få bare lidt sammenhængende om natten..
Men efter hun endelig fik fjernet polypper, så er hun begyndt at sove bedre om natten - juhu... Desvære har hun været syg med allergi - høfeber - nældefeber - div betændelser (lunge, hals, øre, øjen) lige fra hun var få uger. Så det trækker også tænder ud.
Oveni har jeg skiftende arbejdstider, så når jeg havde afl ungerne - var det hjem i seng og sove...
Men ja de første 3-4 mdr sov hun sammen med mig i vores seng, mest for at jeg kunne få slappet af og sovet bare lidt. Hun tog heller ikke mere end 10-30 minutter af gangen om dagen.
Anmeld