Abemor skriver:
Mediernes magt
synes også bare man personligt skulle have henvendt sig til børnehaven og påpeget problemet. Synes folk kører sagen op ...
Vil lige sige det var en sfo - ikke det gør det bedre næsten tværtimod for en del af de børn skal om et par måneder i klub og selv gå rundt og børn lærer som bekendt af eksemplet.
Jeg har lige i går undervist i trafiksikkerhed sammen med sfo pædagoger, en del af den fælles læreplan for os involvere trafiksikkerhed, måske så lidt underligt man vælger at fravige de regler der er på en tur.
Jeg forventer når mine børn er i institution, når de er i andre voksnes varetægt så overholder de voksne almindelige regler de går ikke over for rødt, skråer ikke over vejen i et sving, cykler ikke på fortorvet, går ikke steder hvor der er adgangforbudt osv og så er jeg egentlig ligeglad med hvor godt de har forberedt det, hvor meget tjek de har på det. ..
Skal det i ekstra bladet? Hmm lugter lidt af sensation og nu skal vi pege fingre. Bliver jeg harm ja det gør jeg sgu og opdagede jeg de gjorde noget tilsvarende i mine børns institutioner ville jeg tale med store ord og kræve hundrede procent forsikring på de fulgte regler også selvom de virker ligegyldige - for den vurdering er de små pus bare ikke i stand til at foretage og de skal bare lære en regel er en regel og bøjes ikke efter forgodtbefindende
Anmeld