Et vidne tog et billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2014

Laulund87

Fordi der findes nogle dårlige pædagoger, er der da ikke nogen der tror at alle pædagoger er sådan?

Jeg synes det er meget vigtigt det kommer frem og gudskelov for at der blev taget et billede, ellers ville ingen jo tro på det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2014

TNBC

Stumpen skriver:

Men det var heller ikke SAGEN jeg undre mig over - mere det at man lige er nød til at tage et billede når nogen laver noget forkert og så skal det straks på nettet...

Det er jo heller ikke sikkert at manden har tænkt det. Men som journalist og hvis du har en historie og så der lige er et billede af det, ja så bruger man det.. 

Og de laver jo ikke nærbillede af pædagogerne. 

Og det kom da vel heller ikke på nettet med det samme. 

Anmeld

6. marts 2014

Stumpen

Yurie skriver:

Det er jo heller ikke sikkert at manden har tænkt det. Men som journalist og hvis du har en historie og så der lige er et billede af det, ja så bruger man det.. 

Og de laver jo ikke nærbillede af pædagogerne. 

Og det kom da vel heller ikke på nettet med det samme. 

Jeg synes bare det virker så overvågs-agtigt.. Men fint at få tingene vendt, så får set tingene fra andre sider 

Anmeld

6. marts 2014

TNBC

Stumpen skriver:

De der pædagoger skider på sikkerheden men det er da ikke ensbetydende at alle andre pædagoger/institutioner i dk gør det.. Det der udstiller ikke bare de pædagoger i den by, nej det udstiller alle pædagoger...

Jeg synes faktisk ikke den sag der kommer mig ved, den kommer forældrene ved i den by/institution..

Ville du ikke heller have at det kom frem, end at de gør det igen, og det måske går galt næste gang.?? 

Når vi tager billeder som ham, viser det en bekymring. 

Anmeld

6. marts 2014

Stumpen

Yurie skriver:

Ville du ikke heller have at det kom frem, end at de gør det igen, og det måske går galt næste gang.?? 

Var det i mit barns børnehave - jo så ville jeg gerne det kom frem for de implicerede.. jeg ville gerne at leder og medarbejdere tog en snak om det og jeg ville gerne der kom et møde hvor de forklarede tingene, beklagede deres dumhed og hvordan de vil komme videre for at få vores tillid igen, men jeg ønskede ikke at mit barns børnehave skulle udstilles... 

Anmeld

6. marts 2014

Stumpen

Yurie skriver:

Vi ser det forskelligt - jeg ser det som sensations-lysten eller hvad man kalder det og du ser det som bekymring..

Anmeld

6. marts 2014

TNBC

Stumpen skriver:

Jeg synes bare det virker så overvågs-agtigt.. Men fint at få tingene vendt, så får set tingene fra andre sider 

Det er et billede. De lyttede ikke da han råbte til dem, så han tog et billede for at vise hvad de gjorde. 

Overvåge?? Fordi man tager et billede, når man bekymre sig for andre mennesker. 

Jeg vil hellere have der bliver taget et billede for meget, end et for lidt.ikke at jeg siger vi skal gå og kigger hinanden ovre skylderne og tage billeder af hinanden, men de her gør noget ulovligt og farligt, med børn de har ansvar for.

Anmeld

6. marts 2014

Stumpen

Yurie skriver:

Det er et billede. De lyttede ikke da han råbte til dem, så han tog et billede for at vise hvad de gjorde. 

Overvåge?? Fordi man tager et billede, når man bekymre sig for andre mennesker. 

Jeg vil hellere have der bliver taget et billede for meget, end et for lidt.ikke at jeg siger vi skal gå og kigger hinanden ovre skylderne og tage billeder af hinanden, men de her gør noget ulovligt og farligt, med børn de har ansvar for.

Jeg erkender jeg har ikke læst alle artikler omkring sagen, men han kan vel ligeså have taget billedet fordi han blev provokeret over hvad de gjorde og ikke af bekymring..

igen vil jeg sige at jeg ikke finder denne sag ok på nogen måde, men som før skrevet at alt skal ud i medierne forstår jeg ikke.. Nogen ting synes jeg skal ordnes lokalt/internt...

Anmeld

6. marts 2014

TNBC

Stumpen skriver:

Jeg erkender jeg har ikke læst alle artikler omkring sagen, men han kan vel ligeså have taget billedet fordi han blev provokeret over hvad de gjorde og ikke af bekymring..

igen vil jeg sige at jeg ikke finder denne sag ok på nogen måde, men som før skrevet at alt skal ud i medierne forstår jeg ikke.. Nogen ting synes jeg skal ordnes lokalt/internt...

Ja men han må da have været bekymret hvis han prøvede at stoppe dem. 

Men vi ved ikke hvordan det er kommet ud i medierne, så det vel heller ikke ok at sidde og beskylde ham for at være paparazzi.. 

Vi ved bare at det er endt i medierne,pædagogerme får deres dom i dag, efter møde med lederen. 

Og så kan det vel være ligemeget om han har taget et billede eller ej. Der er så mange der tager billeder af ting, og lægger dem på fb, twitter eller instragram, af ting de synes er mærkelige, dumme.. 

Men der her billede er jeg glad for at det er blevet taget. Hvordan det er kommet i medierne, rager mig en papand.

Anmeld

6. marts 2014

Muhmi

Stumpen skriver:

De der pædagoger skider på sikkerheden men det er da ikke ensbetydende at alle andre pædagoger/institutioner i dk gør det.. Det der udstiller ikke bare de pædagoger i den by, nej det udstiller alle pædagoger...

Jeg synes faktisk ikke den sag der kommer mig ved, den kommer forældrene ved i den by/institution..

Hvis man begynder at køre hetz mod andre pædagoger er man da heller ikke for klog Det er jo ikke alle pædagoger der gør sådan noget, langt fra vil jeg da håbe Men når der så er nogle pædagoger, der skal passe vores børn, der bare skider på reglerne og udsætter ens unger for unødig fare, så skal det da frem.. Vi skal da ikke bare vende det blinde øje til og så håbe det ikke sker igen.

jeg synes personligt det er rart at vi holder øje med hinanden, og retter hinandens fejl hvis den fejl kan skade andre.

Hvad de to pædagoger gør i deres fritid rager mig en høstblomst, men mens de passer på andres børn, så er det deres primære opgave, ikke at være dovne og udsætte børnene for fare.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.