Elbæk skriver:
En dårlig dag skal virkelig ikke gå ud over ens børn. Og jeg ville da aldrig nogensinde lade det gå ud over min søn. Så må man fandme stramme ballerne sammen, og være muggen når børnene er lagt i seng!
Jeg ville godt nok have sagt noget til hende, det er slet ikke måden at snakke til sine børn på!
Stakkels unger da. 
Nu ved jeg personligt ALT OM at havde dårlig dage. Har dem ca 5-6 gange om ugen!
Nu har jeg kun en 2 årig her hjemme. Men kan nemt forstille mig en på 5 og 2 samtidig PUHA.
Så hvis den mor har det som jeg har. Kan det hele bare blive for meget.
Hun er nok taget på legepladsen fordi hun gerne ville være god og sød ved sine børn. Det gik bare ikke så godt. Men det er sikkert gjort i en god mening.
Nu er jeg typen som sætter stor facade på når jeg er ude. For alle skal se jeg hvilken super overskuds mor jeg er...
Men herhjemme køre temperament pænt højt til tider. Og ja jeg får råbt for meget af mit barn, og får også sagt ting jeg ikke har lyst til.
Jeg siger ikke med det her, at det som moren her har gjort ellet det jeg gør her hjemme er ok, tværtimod.
MEN INGEN kan styre sine følelser, og slet ikke hvis man har det skidt.
Og som TS også skriver, ja så ved hun jo ikke hvad der er sket før legepladsen.
Jeg tror ikke på at der ee nogen forældre som går gennem et helt forældre liv uden at råbe og svare sit barn grimt eller træls, ja både hjemme men også offentlig!!!
Puha en smøre jeg kom med... :-)
Anmeld