Nej, det synes jeg ikke at det er.
Jeg har meget få gange "snappet" af min dreng men så har han altså også fået en undskyldning og en forklaring på at mor har en dårlig dag men at det stadig ikke er okay og hun skal gøre sit bedste for ikke at gøre det igen (måske lidt ligemeget når han kun er 9 måneder, men alligevel, han er jo også et menneske med følelser og han bliver tydeligt påvirket hvis jeg er sur eller ked, også hvis det ikke involevere ham, så han får altså både undskyldning , forklaring og kram).
Der er forskel på at koge over et øjeblik og så ligefrem tydeligt vise sine børn at man slet, slet ikke gider dem. Jeg er ligeglad med hvordan hendes dag har været - jeg har også ENORMT dårlige dage og det er på ingen måde sjovt når ungen kravler rundt og piller i ALT der ikke må pilles i mens jeg er så dårlig at jeg knapt kan stå, eller han gerne vil lege mens jeg helst ville sove fordi jeg har hovedpine eller 300 ting at nå, for jeg er MOR og jeg både SKAL og VIL sætte hans behov før mit.
I hendes situation måtte hun jo så enten bide det i sig og bitche til kæresten, veninden eller spejlet når ungerne var lagt i seng, ellers sagt "mor har en dårlig dag og vi må tage på legepladsen en anden gang". For det lyder da ikke til at noget fik noget ud af den tur på legepladsen alligevel
Anmeld