Herhjemme skal datteren have cykelhjelm på, når hun sidder i cykeltraileren. Desværre har jeg ikke fundet en hjelm jeg føler mig godt tilpas med... Jeg SKAL have fundet en...
Jeg er ekstra sippet med cykelhjelm, og derfor forstår jeg faktisk ikke at jeg endnu ikke selv har fundet en...
Jeg tog den over styret som 8 årig. Slog begge fortænderne ud, med rod. De blev sat op igen, men fordi der havde dannet sig blodbobler, der hvor rødderne skulle sidde, kunne jeg dø da de satte tænderne tilbage. Samtidig havde rødderne fået for meget ilt, så de døde ligeså stille... Jeg boede i en tandlægestol fra jeg var 8, til jeg var 14...
tænderne måtte ud da jeg var 10, og der var 3 muligheder for nye fortænderne. valget blev at rykke overkæben frem, og tage tænderne ved siden af fortænderne,og bruge som fortænderne. De blev bygget op i plastik indtil jeg var 24, hvor jeg fik kroner på...
Sådan som jeg styrtede havde jeg været død, hvis jeg ikke havde haft hjelm på. Og den efterfølgende proces med opsætning af tænderne kunne have kostet mig livet ligeså vel... Cykelhjelm er noget man skal have på...
Og derfor er projektet vidst at jeg skal have fundet en cykelhjelm... Basta bum
Anmeld