Elsker, hader eller lever du med din motionsform?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2014

Annette A

Karina84 skriver:

Jeg synes altsaa at det er sjovt saa mange kvinder der faar motion igennem fitness/motionscenter og løb.

Naar man faar reklamer fra sportsbutikkerne er det ALTID delt op som Herre=fodbold og dame=fitness og løb...

Hvad med os som er til haandbold f.eks. eller andet "almindelig" sport? Hvis du gaar i butikkerne, er det delt op paa samme maade og det er nærmest umuligt at finde en dame haandboldsko, eller et par almindelig shorts og halv løs t-shirt...

Hmm naa, men det var lige en lille bøvs...

Jeg spiller haandbold, mest fordi det er skide sjovt og noget jeg har spillet siden jeg var lille bitte. At det saa gør at jeg kan faa strammet en smule op og komme i noget der ligner en grundform, er bare en bonus 

Er da sikker på man får meget motion af håndbold og det lyder da skønt du elsker det. Jeg har aldrig været god til bolde men hvis jeg var ville jeg bestemt også foretrække håndbold da der er så meget fart over feltet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2014

emsaroto

Jeg lever klart med motionen  

Jeg er ikke typen der elsker eller for tilfredstillelse af at komme i fitness center eller gå til sport. Men jeg går for det meste til alt, hvis ikke jeg cykle

det er min motion, og derfor vil jeg sige, at jeg lever med den.

Hader det ikke, men elsker det heller ikke

Anmeld

4. marts 2014

Ayasmor

Og jeg blev lokket til crossfit af M i sin tid og jeg eeelsker det. Er træt af, at mit arbejde kommer i vejen for mere regelmæssig motion... damn you arbejde :p

Jeg havde egentlig ikke regnet med, at det ville fange mig i længere tid af gangen, men det gør det. Jeg glæder mig nærmest hver gang til at komme afsted (medmindre der står burpees på programmet ), hvilket jeg ikke før har oplevet med træning. At crossgym randers så oveni er et rigtig hyggeligt sted at komme, med masser af søde personer, og ikke mindst rare instruktører, gør det bestemt ikke ringere. 

For dem, der ikke har prøvet det vil keg gerne slå et slag for crossfit, det bliver aldrig kedeligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.