Det bedste ved jeres partner :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2014

san

Han kan få mig til at være helt nyforelsket, selv efter 13 år, åh hvor jeg elsker ham.. Og så er han bare en dejlig og lækker mand.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2014

pussekat

Witt skriver:

Syntes kun man høre/læser det de "dårlige" forhold, folk der vil ud af deres forhold og alt andet dårligt om folks partnere! :/

Så som overskriften siger,
Hvad er det bedste ved jeres partner ??  

Og syntes i at alder har noget at sige??

det jeg elsker ved min mand er han gør alt for mig når jeg sige jeg her ondet så arbejde han som en lille hest og han køre lastbil og han vil hele køre i udland for der er flere penge i så jeg kan have det godt og købe det jeg her lyst til og så får man dejlig sex når han kom hjem også hygge han om mig i dag her han lave morgenmad til mig

Anmeld

5. marts 2014

-Sigrid-

Min mand er min diametrale modsætning, i hvert fald mht baggrund. Min forældre er lykkeligt skilte, har givet os to børn alt hvad vi kunne ønske os af tid, de sætter krav til os og de er veluddannede. Peders forældre er gift men ikke et 'par', de har seks børn men ingen uddannelse eller tid, til trods for at de begge er pensionerede, og stiller ingen krav til børnene, hvilket også har betydet at de har støttet meget op om vores beslutning om at få vores datter, hvor mine var imod.

anyway, det var bare for at fortælle at vi har forskellige baggrunde...

men Peder trodser alt, går nu på uni, tager fri hvis jeg er meget dårlig (hyperemesis) og bliver hjemme eller tager mig på hospitalet, hele hans liv drejer sig om os tre tøser, og jeg VED at han gør alt hvad han kan for os.

men mest elsker jeg ham for at gøre mig til et bedre menneske, på alle områder 

Og så har han også et par talenter skjult for alle andre end mig

Anmeld

5. marts 2014

LittleStarsMadeByUs <3

Lige først - alder betyder intet her, min mand er 13 år ældre end mig

Det bedste ved ham - der godt nok meget.

Men - han er den mest kærlige mand og far, vil og gør alt for os tre piger. Han er intelligent, charmerende og kan altid få mig til at grine og får mig i det bedste humør Han er min bedste ven, og vi kan snakke om alt. Han er ikke højtråbende eller noget - han er en mand der taget tingene stille og roligt, og tager sig tid til os. Han gider ikke skændes (ligesom mig), men vi er et par der virkelig kan snakke om tingene. Han er min klippe Det bedste er bare at han er HAM SELV.

Jeg bare forelsket i HAM og hans personlighed - også kan manden jo altså noget som ingen andre kan

Anmeld

5. marts 2014

modesty

Witt skriver:

Syntes kun man høre/læser det de "dårlige" forhold, folk der vil ud af deres forhold og alt andet dårligt om folks partnere! :/

Så som overskriften siger,
Hvad er det bedste ved jeres partner ??  

Og syntes i at alder har noget at sige??

Det bedste ved min mand er at han er i stand til at se positivt på situationer hvor jeg er enormt negativ. Hvor jeg tænker "det går aldrig godt" tænker han "wow, man kunne jo også..." Det er meget højt til loftet hos ham. Han er tolerant, og gæstfri. Og han tror på at give hinanden plads i et parforhold, i stedet for at forbyde og frygte.

Det med alderen er vist en helt anden debat, heh, men her er der 19 år imellem os, så hvis der er alders forskel du mener så, tja, det tager vi ikke så tungt.

Anmeld

5. marts 2014

GUSO

Det bedste ved min mand er at han er en fantastisk far til vores børn, han er en stærk klippe jeg kan støtte mig op af, og jeg elsker ham meget højt <3

Anmeld

5. marts 2014

Lullaby

At når jeg er syg varter han mig op og passer ungerne uden brok. 

Anmeld

5. marts 2014

Bebsen

Carina:-) skriver:

Fordi han holder ud

Jeg er en hidsig gås med en hård barndom bag mig der har gjort mig mistroisk,hård og lige på.

Jeg gider ikke noget p*s og det gør at jeg tit farer frem uden lige at trække luft ind.

Det  har givet nogle situationer indimellem hvor han har måtte glatte ud for mig.

Og hvor tingene er blevet pinlige både for mig og ham fordi jeg ikke kan styre mit temperament 

Jeg er blevet bedre med årene 

Men føj altså han har godt nok måtte holde fast i den anden ende mange gange 

Men han siger at lige så hidsig og hård jeg kan være,lige så stort hjerte har jeg for dem som har brug for det 

-Og det  vælger jeg at tro på er rigtigt 

Åh Gud hvor er det dejligt at høre der er nogen der kan holde os ud - jeg er som du beskriver

Er forresten selv single og læser denne tråd for at få troen på det gode i mænd tilbage :-D

Anmeld

5. marts 2014

Frk.S

Det allerbedste ved ham, er da at han er min.

Ej, han er bare dejlig på så mange punkter , og jeg synes bare vi fungerer så godt sammen. Vi er et rigtig godt team - hvilket jeg mener er alfa omega når man skal have hverdagen til at fungere.

Men han er også god til at der ikke går hverdag i den hele tiden. God til lige at komme med en overraskelse og til "kæreste-tid" så vi også husker forholdet og ikke kun er forældre.

Anmeld

6. marts 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Det bedste ved ham? Den er svær for der er mange ting at vælge imellem! 

Han er en meget tålmodig og rummelig person, som jeg elsker ham for.. Ellers ville han ikke kunne rumme mig.. LOL 

de fleste gange er han god til at sætte sig ind i tingene... Især når det handler om, hvordan man har det.

Han er sindssyg god til at støtte mig i de svære ting, som jeg går igennem nogle gange!

Vi har været sammen i snart 5 år, og selvom jeg kan være en mundfuld nogle gange, så har han ALDRIG brokket sig over det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.