Det bedste ved jeres partner :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.682 visninger
41 svar
9 synes godt om
25. februar 2014

Witt

Syntes kun man høre/læser det de "dårlige" forhold, folk der vil ud af deres forhold og alt andet dårligt om folks partnere! :/

Så som overskriften siger,
Hvad er det bedste ved jeres partner ??  

Og syntes i at alder har noget at sige??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2014

stjernehimmel

Min første tanke var: at han kan holde mig ud....

Vi har allerede været en masse igennem med familie, især min... fatter ikke han ikke er løbet langt væk ;-)

Anmeld

25. februar 2014

mpr

Syntes kun man høre/læser det de "dårlige" forhold, folk der vil ud af deres forhold og alt andet dårligt om folks partnere! :/

Det bedste er at han er så kærlig og forstående  Og ja han er en af dem der GODT gider at sidde og se en tøsefilm for min skyld uden han synes det er en tvungen opgave eller sur pligt

Ja synes alder har noget at sige, min er 7½ år ældre end mig, og han er også den første som kunne holde på mig mere end 4 måneder :p Og nu har vi da været sammen 2½ år  Så det at han føles meget moden synes jeg er rart

Jeg er taknemmelig for min, især fordi han forstår mig, vi lever i en sammenbragt familie, hvor der kan være problematikker forbundet med, men vi har altid hinandens ryg, hvilket også har resulteret ud i at på de 2½ år har vi ikke haft et eneste skænderi, det er max blevet til små uenigheder som vi så har fundet en løsning på 

Anmeld

25. februar 2014

Leob

Witt skriver:

Det bedste er hans humor og at han er vildt hjælpsom.. Hvilket både er en god og en dårlig egenskab.. Da han har vildt svært ved at sige nej, og ofte flyver rundt for at hjælpe gud og hver mand  

Og nej, alder har ikke noget at sige.. Der er 11 år imellem os, og vi har været sammen i snart 5 år og gift i over 1 år. 

Anmeld

25. februar 2014

Witt

stjernehimmel skriver:

Min første tanke var: at han kan holde mig ud....

Vi har allerede været en masse igennem med familie, især min... fatter ikke han ikke er løbet langt væk ;-)

Heheh, det kender jeg alt for godt, har nu også  tit tænkt den tanke! ..

Anmeld

25. februar 2014

tarkoflen

Du har helt ret, vi glemmer nogle gange at hylde vores gode mænd

Min kæreste er den bedste, fordi han passer på mig og har min ryg, når jeg har det svært! Han var der 200 % for mig, da jeg gik ned med stress og forventede ingenting af mig, ville bare gerne at jeg fik det bedre! Han har en stor tålmodighed og han er den bedste far til vores datter, jeg kunne ønske mig. Mit hjerte smelter, når jeg kan høre, at de bare hygger sig!

Og så kan jeg stole på ham, han gør mig tryg og glad og selvom vi er uenige nogle gange, så er der ingen tvivl om, at vi har stor kærlighed til hinanden.

Vi er lige gamle, men blev først kærester, da vi var 29 år gamle. Vi har tit snakket om, at hvis vi havde mødt hinanden tidligere, var det ikke sikkert, at vi var blevet kærester! Vi har kendt hinanden siden vi var 7 år gamle, så i princippet kunne vi lige så godt være blevet kærester tidligere, men der er nok en større mening med, at det først blev for 4 ½ år siden

Anmeld

25. februar 2014

Anitta Kristiansen

Jeg siger tit til ham at han er dum. Dog kærligt. han kan let gøre mig irriteret, men inden jeg flipper ud gør han noget som gør jeg altid smiler, også bliver han "dum". Han er den perfekte stedfar for min søn, og tager ham som sin egen. Nu venter vi en pige sammen, og til at starte med var det ikke så vildt for ham som for mig, men nu snakker han selv om at høre hans venner om hvordan de gjorde, så han er den bedste støtte. :')
Alt ved ham er behageligt, selv i de trælse tider, så kommer vi lette videre. Han er god til at takle mig og mine særheder, og selvom han synes jeg er underlig, så ved jeg at han elsker det ved mig.
Bliver helt følelsesladet af at skrive, så må hellere stoppe inden jeg stor tuder inden jeg skal ud af døren.

Anmeld

25. februar 2014

stjernehimmel

Witt skriver:

Heheh, det kender jeg alt for godt, har nu også  tit tænkt den tanke! ..

Ja man kan undres engang imellem over de ik får benene på nakken 

Men det bedste ved min partner:

Han er et usædvanlig tålmodig og roligt menneske.

Han er hjælpsom.

Han tager tingene som de kommer, og siger det skal nok gå, når jeg bekymre mig.

Han deltager aktivt og med interesse omkring min datter på 8 år.

Mest af alt så viser han at han elsker mig/os, og får han mig og min datter til at føle os hjemme, elskede og trygge.

Anmeld

25. februar 2014

Carina:-)

Fordi han holder ud

Jeg er en hidsig gås med en hård barndom bag mig der har gjort mig mistroisk,hård og lige på.

Jeg gider ikke noget p*s og det gør at jeg tit farer frem uden lige at trække luft ind.

Det  har givet nogle situationer indimellem hvor han har måtte glatte ud for mig.

Og hvor tingene er blevet pinlige både for mig og ham fordi jeg ikke kan styre mit temperament 

Jeg er blevet bedre med årene 

Men føj altså han har godt nok måtte holde fast i den anden ende mange gange 

Men han siger at lige så hidsig og hård jeg kan være,lige så stort hjerte har jeg for dem som har brug for det 

-Og det  vælger jeg at tro på er rigtigt 

Anmeld

25. februar 2014

Pigent

Det bedste ved min kæreste er at han er sig selv og ikke som alle andre. Han er kærlig og kan altid få et smil frem på mine læber. Jeg føler mig virkelig elsket af ham og han er god til at vise det med ord, kys og kram.
Vi har snart været sammen i 3 år og jeg elsker ham stadig så højt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.