Det bedste ved jeres partner :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

At han konstant tilgiver og ser bort fra mine fejl og mangler...

At han har valgt at kæmpe imod sin sociale arv i håbet om at vores søn får en bedre start end han selv gjorde...

At han elsker mig og har valgt at kæmpe sammen med mig selv gennem de svære tider vi har set sammen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2014

Flødebollen

Witt skriver:

Syntes kun man høre/læser det de "dårlige" forhold, folk der vil ud af deres forhold og alt andet dårligt om folks partnere! :/

Så som overskriften siger,
Hvad er det bedste ved jeres partner ??  

Og syntes i at alder har noget at sige??

Det bedste ved min kommende mand, er hans evne til at få mig til at grine og ikke mindst altid få mig ovenvande, hvis jeg er ved at drunke.

Der er kun 10 måneder mellem os - og til maj giver vi hinanden vores ja efter 10,5 års kæresteri

Han er min bedste ven og ham jeg elsker allerhøjest. 

Anmeld

25. februar 2014

MediaAnarchy

Det bedste ved min kæreste er..

.. at han er lækker

.. han får mig til at grine

.. han udfordrer mig interlektuelt

.. vi har fantastisk sex

.. Han giver mig opmærksomhed og tid - når vi fx shopper sammen, tager ud og spiser eller når vi danser en hel nat i byen.

Anmeld

25. februar 2014

Mortilxx

Witt skriver:

Syntes kun man høre/læser det de "dårlige" forhold, folk der vil ud af deres forhold og alt andet dårligt om folks partnere! :/

Jeg elsker alt ved min kæreste, selv de "dårlige" ting, for uden dem, ville han ikke være som han er <3 Jeg elsker ham for, at have givet mig den dejligste søn og at han er så god en stedfar for min ældste som han er <3 Kunne ikke ønske mig en bedre mand <3 Jeg kan nævne så mange ting ved ham, som jeg elsker, men jeg tror jeg kommer til at fylde tråden helt op

Anmeld

25. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

Synes selv jeg har verdens bedste kæreste, han er der altid og støtter mig altid i nogen ret tåbelige ting han er altså bare skøn. kunne blive ved med at skrive alle de gode ting ved ham, det bedste er at han stadig kan give mig sommerfugle i maven og gøre mig nyforelsket igen

Anmeld

25. februar 2014

Trekløver(:

Witt skriver:

Dejlig tråd

Det bedste ved min partner er, at han er trofast, kærlig og altid vil mig det bedste

Og 1000 andre ting!

Og for mig betyder alder noget. Men for dem det ikke gør, har jeg absolut intet problem med folk er forskellige.

Anmeld

25. februar 2014

M (:

Witt skriver:

At han elsker mig og vores søn ubetinget. 

Anmeld

25. februar 2014

lineog4

Jeg starter projekter gange hundrede og han afslutter dem.

Jeg er dybt urimelig og han bliver lige her ved siden af mig alligevel.

når jeg er nede forsøger han at være oppe, men samtidig kan han efterhånden også selv vise han er bede så jeg kan forsøge at være den stærke

vågner jeg med den værste drøm vækker jeg ham og han slår armene om mig og trygheden spreder sig i mig

Hans øjne kan stadig gøre mig varm helt inden i

Han er den bedste far 

Og ja så har han holdt mig ud i 21 år

Anmeld

2. marts 2014

SandraXOXO

Han er bare den bedste <3 Kan slet ikke beslutte mig for hvad jeg skal skrive, han er simpelthen bare den bedste, sødeste mand i verden :-D Vi har været sammen i syv år og det bliver bare bedre og bedre som årene går, jeg er så lykkelig over at have mødt ham

Anmeld

2. marts 2014

B&J

den der går ind over alle..

"han er der for mig altid"

om det er med kærlighed

sorg

sure på hinanden

eller ja lige meget hvad så er han der for mig og det samme er jeg for ham

vi har været så meget igennem så jeg tror slet ikke noget kan ødelægge forholdet den kærlighed jeg har til min mand jamen det er ubeskriveligt. selv om vi snart har været sammen i 6år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.