Det bedste ved jeres partner :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2014

Koen.

Det bedste ved min kæreste er:

At han er ham

At han er utrolig kærlig og omsorgsfuld.Vi har haft en svær periode, men hvis det virkelig gælder ved jeg han ville være der 10,000%

Han er smilet om mine læber, ham der får hverdagen til at blive lidt lysere, ham jeg kan grine og græde med og vigtigst af alt; Ham der får mig til at føle mig som verdens mest elskede person og gør mig til det tryggeste væsen i verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2014

*Mor Til Albert*

Witt skriver:

Syntes kun man høre/læser det de "dårlige" forhold, folk der vil ud af deres forhold og alt andet dårligt om folks partnere! :/

Så som overskriften siger,
Hvad er det bedste ved jeres partner ??  

Og syntes i at alder har noget at sige??

Min kæreste er 3 år ældre end mig, og for mig har kærlighed ingen alder. 

Det bedste ved min kæreste er hans evige ro og tålmodighed! <3

Anmeld

2. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hmm det er svært at vælge, men: 

min kæreste er sjov, intelligent og er enorm kærlig. Han er spontan og har tit gode ideer til en uplanlagt familieudflugt

Han er en fantastisk kærlig og rolig far og en dejlig kæreste 

Anmeld

2. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det bedste og dét første jeg faldt for var hans humor  Dernæst at han er en mand der tænker over tingene (nogengange lidt for meget) og ikke er bange for at snakke følelsessnak. Han sætter pris på dybere snakke og bekendtskaber der "giver" noget, han er slet ikke til overfladisk mandehørm (ikke ret længe af gangen i hvertfald).  

og nårh ja, så er der den detalje at han er verdens bedste far.! og han bliver verdens bedste pædagog. Ham og børn er bare "ment to be"  (Og er der noget lækrere end mænd med børnetække???). 

Anmeld

2. marts 2014

Ayasmor

Det bedste ved ham er, at han bare er ham Han er omsorgsfuld, kærlig og helt fantastisk med min datter. Ja, vi har haft vores startproblemer, men har kæmpet os igennem det og udviklet os begge 2. Han er ikke manden, der åbent udstråler lykke og kærlighed, men når man lærer ham at kende, så lærer man også hans måde at vise det på. Han er ganske enkelt bare maden for mig

Anmeld

2. marts 2014

AnnaK89

Jeg er min kærestes et og alt
Eller sådan føles det ihvertfald

Han passer altid på mig og bebs i maven
Han acceptere, at jeg har børn fra tidligere forhold og passer på dem, som var de hans egne. Jeg er sikker på, at han vil gøre alt for dem.

Han giver mig plads, men vil mig altid 100%

Han er ikke perfekt, men en helt fantastisk forstående, elskende og dejlig mand

Anmeld

2. marts 2014

LinLin

Det bedste ved min mand er at han er fantastisk til at huske at fortælle mig hvor glad han er for mig han er meget hjælpsom og vil alt det bedste (han skal bare nogle gange hjælpes lidt igang )

Og så har vi samme åndssvage humor

Og og nej alder har intet at sige her; min mand er 14 år ældre end mig og vi har været sammen i 6 år.

Anmeld

2. marts 2014

JH12

Witt skriver:

Syntes kun man høre/læser det de "dårlige" forhold, folk der vil ud af deres forhold og alt andet dårligt om folks partnere! :/

Puha hvor skal jeg starte..

Hans rolige sind.
Hans tålmodighed.
Hans godhjertethed.
Og har begge ben på jorden, og kan holde mig og mit tempramente ud..

han er den gode af os, den uden stædighed, ingen sure miner, kan se positivt i de fleste ting. Og ikke mindst at ligemeget hvor urimelig og krævende jeg end er, så brokker han sig aldrig.

Han er fantastisk og jeg er lykkelig over at have så skøn og fantastisk em kæreste og far til vores barn.

Anmeld

2. marts 2014

esioul

Witt skriver:

Jeg beundrer min kærestes rolige sind og kampgejst.

Anmeld

2. marts 2014

Laulund87

At han vil gå gennem ild og vand for mig

Jeg bliver forkælet ud over alle grænser. Bare lige i går gav han mig et gavekort til ansigtsbehandling og sådan noget hvor fisk spiser døde hudceller på ens fødder Han kommer til med blomster osv bare fordi..

Han sender lange beskeder hver eneste dag hvor han skriver hvor meget han elsker mig, at han ikke ved hvor han ville være i dag uden mig osv.

Han samler mig op når jeg falder og når jeg har trælse perioder, er han forstående og sørger for alt herhjemme uden brok eller noget.

Vi har været sammen i 9 år og været gift i de 4. Kunne ikke finde en bedre mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.