Sove på eget værelse fra hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2014

NinaNymannMadsen

Den store var Ca 1 år men vi havde heller ikke plads før.og den Bette delte med storesøster fra 4 måneders alderen da hun sov igennem.
Nu er i snart 5 og 2,5 år og har hver deres værelse da vi har fået noget større.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2014

Bell'star

Mor Christa skriver:

på hans 6 mdrs "fødselsdag" kom han på eget værelse og sove. Det gik helt fint. Når han så vågnede om natten og skulle ammes, hentede jeg ham og tog ham med ind i soveværelset så vi kunne sove videre der Da han så stoppede med at vågne for at spise sov han bare natten igennem på sit eget værelse

Tak for svar - vi forsøger at gøre det efter herhjemme, og har i dag på hans 6måneders "fødselsdag" flyttet ham til eget værelse, håber også det bliver en succes for os

Anmeld

25. februar 2014

Bell'star

Britt88 skriver:

Min søn røg på eget værelse da han var 3,5 måned gammel - alene fordi han sov igennem så det kunne han sagtens gøre på sit eget værelse

Gid det var min søn der var så "dygtig" han har endnu ikke præsteret at sove igennem endnu, meen jeg venter spændt på at den dag kommer (håber der bliver før han begynder i børnehave i det mindste )

Anmeld

25. februar 2014

DKTiha

Zelina var 1½ mdr gammel da hun kom på eget værelse..

Hun kunne simpelthen ikke ligge inden på vores værelse, der var for meget uro da vi på daværende tidspunkt havde en stor hund der rendte frem og tilbage, og min kæreste og jeg, begge sover uroligt..

hun har så sovet på værelset siden, og kommer dog ind og putter med os kl 06.00-07.00 om morgenen når hun vågner og har fået en tør numse og mad

og hun er 8 næsten 9måneder nu...

Anmeld

26. februar 2014

Mor Christa

Bell'star skriver:

Tak for svar - vi forsøger at gøre det efter herhjemme, og har i dag på hans 6måneders "fødselsdag" flyttet ham til eget værelse, håber også det bliver en succes for os

Hvor spændende! Håber det er gået godt ?

Anmeld

26. februar 2014

TbCp

Bell'star skriver:

Hvor gamle var jeres børn da de blev flyttet ind på eget værelse og sove om natten? - for dem der havde den mulighed, selvfølgelig

Min søn er 6mdr (i dag faktisk ) og har hele tiden tænkt, at når han var omkring et halvt år, var det tid til at komme på eget værelse. Men nu når han er blevet det, synes jeg slet ikke han er stor nok til at skulle sove helt alene (vi bor i en 3-værelses lejlighed, så det er jo ikke ligefrem laangt væk han kommer fra os, meen synes nu alligevel.. )

Så hvad er jeres erfaringer med alder og flytning til eget værelse, og hvordan gik det for jer med projekt "baby-sov-alene"?

Min datter var 4 mdr., vi vækkede hinanden konstant, så hun kom på eget værelse.
Min søn var over 1 år

Anmeld

26. februar 2014

Bell'star

Mor Christa skriver:

Hvor spændende! Håber det er gået godt ?

Det er fiktion gået fint, han har vågnet for at spise ligeså meget som han plejer, men har ikke skullet have nogen sut, og han vågnede først 06.45 i dag, har ellers holdt os vågne fra kl 05 af de sidste to uger, hvor ma. Har skulle rokke ham (der er hjul på hans tremmeseng) hvert 5.min for at holde ham sovende til allersenest kl 06. - så hurraaa for det
for at det er fordi han er kommet ind til sig selv og ikke bliver forstyrret af os, og ikke bare var en engangsfornøjelse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.