Sove på eget værelse fra hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2014

L&V

Bell'star skriver:

Hvorfor kom han/hun tilbage igen, hvis man må spørge selvfølgelig? - vil bare rigtig gerne høre erfaringer, så jeg ved hvad jeg kan have i vente..

Han kom i en periode med seprations angst hvis det er den lille og den store har altid været en trykheds narkoman og hun havde bare brug for det efter hun blev storesøster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Min dreng var knap 1 år 

Anmeld

25. februar 2014

MorDk

Min søn sov på eget værelse fra han var 1 år.

Min datter fra hun var 4½ måned ca.

Anmeld

25. februar 2014

Bell'star

FruStolpe skriver:

Her var Isabella ca. 6 måneder.

Det vigtige for os var at hun skulle være stoppet med natflasken når hun kom på sit eget værelse.

Ja, det var også min tanke. Men var hun helt stoppet med den, da hun var 6mdr? (Og hvad regnes for natflaske? - synes man hører så meget forskelligt)

Matteo får en flaske ved 00-tiden, og så en igen mellem 4-5 ca. Og har hørt flere sige, at det er at "sove igennem uden mad" - men jeg vil nu alligevel kalde 4-5-tiden for nat stadig, SELVOM jeg har fået barn, og Tidende er blevet rykket lidt med hensyn til fx hvad regnes for morgen

Anmeld

25. februar 2014

FruStolpe

Bell'star skriver:

Ja, det var også min tanke. Men var hun helt stoppet med den, da hun var 6mdr? (Og hvad regnes for natflaske? - synes man hører så meget forskelligt)

Matteo får en flaske ved 00-tiden, og så en igen mellem 4-5 ca. Og har hørt flere sige, at det er at "sove igennem uden mad" - men jeg vil nu alligevel kalde 4-5-tiden for nat stadig, SELVOM jeg har fået barn, og Tidende er blevet rykket lidt med hensyn til fx hvad regnes for morgen

Vi trappede hende ud af nat flasken da hun blev 6 mdr.

Så da hun kom på eget værelse fik hun godnat flaske -ved 21-22 tiden, og sov så igennem til næste morgen 6.tiden.

Anmeld

25. februar 2014

Bell'star

M_V skriver:

Det kan godt være at han når at vågne lidt mere op, men tror at så snart du går derind og han har fået mad eller sut, så falder han i søvn igen. Min datter når nogle gange at ligge med store øjne, men hun falder altid i søvn igen, efter vi har været derinde.

Hun er gået fra at vågne 3 gange til 1 gang

Så jeg ville give det et forsøg. Det kan godt være lidt svært den første uge, men når den er overstået er det det hele værd (syntes jeg) Men det er jo meget forskelligt hvad folk har det bedst med, nogle er 1 år, før de sover selv

Ja, måske vi bare skulle prøve det og se om det ikke kunne blive en succes. Synes nemlig også, at han er begyndt at vågne lidt oftere på det sidste, og har tænkt, at det måske er os der forstyrrer ham..

Tusind tak for svar

Anmeld

25. februar 2014

Bell'star

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Han kom i en periode med seprations angst hvis det er den lille og den store har altid været en trykheds narkoman og hun havde bare brug for det efter hun blev storesøster

Mange tak for svar

Anmeld

25. februar 2014

L&V

Bell'star skriver:

Mange tak for svar

Så lidt

Anmeld

25. februar 2014

Bell'star

FruStolpe skriver:

Vi trappede hende ud af nat flasken da hun blev 6 mdr.

Så da hun kom på eget værelse fik hun godnat flaske -ved 21-22 tiden, og sov så igennem til næste morgen 6.tiden.

Og hvad tid kom hun i seng? - først kl 21-22?
Det er jo rent drømmescenarie for mig??, at min søn ville sove så længe uden at vågne - tror jeg skal give det et forsøg at få ham på eget værelse om natten

Anmeld

25. februar 2014

siw84

Sebastian kom på sit eget værelse da han var 3 mdr. Og sov igennem allerede første nat. Han sov bedre efter han ikke sov hos os da der ikke var samme forstyrrelser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.