For eller imod Euroen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2014

Laulund87

Imod!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2014

VIPpigen

Rockertand skriver:

Nåeh ja, den ene gang hvert 3. år vi kører over grænsen og så det enormt komplicerede i at veksle valuta, hvis man da ikke blot bruger det betalingskort, man allerede har - retfærdiggører da helt vildt, at vi skal betale milliarder for at holde *øven ovenvande på mange andre lande ironi kan forekomme)

Det er sådan du ser det... Og fint.

Jeg ser bare flere muligheder i euroen. At grænsehandlen for OS er en fordel os, det er så en anden side af sagen... Der er andre som har været bedre til at formulere hvorfor vi skulle være en del af den, og jeg kan kun give dem ret...

Anmeld

21. februar 2014

ano14316

Yurie skriver:

Det er så din mening, men jeg synes nu at den danske kroner er en del af danskheden, og det skal den blive ved med at være.

Selvfølgelig er der andet der gør danmark til danmark, men jeg kan bare ikke forstå at vi skal ændre vores penge, fordi vi er med i et fællesskab.

Hvis du er i et fællesskab, er alle så ens? Skal de være ens??

Men jeg håber virkelig at vi får lov til at beholde den.

Heldigvis er der jo forskellige holdninger...

Men hvis jeg er med i et fællesskab behøver vi bestemt ikke være ens, men vi skal bevæge os samme vej for at have et fællesskab og for at kunne opnå fælles mål..

Anmeld

21. februar 2014

Papillon

Som udgangspunkt er jeg med på grundidéen om EU, og hvad et fællesskab kan gøre for handelsmuligheder på tværs af grænser. Jeg synes dog, at man de senere år, særligt i forbindelse med krisen, har oplevet en kedelig tendens i udviklingen af Den Eupæriske Union.

På det grundlag ville jeg ikke gå ind for at indføre euroen i Danmark. Skulle det endelig ske, at flertallet stemmer for euroen, tror jeg dog ikke, at det vil ændre så forfærdeligt meget for os som nation.

Anmeld

21. februar 2014

Malonde1985

Lunae skriver:

Lige en lille afstemning
Argumentér gerne

Jeg stemmer også for at beholde vores danske krone �� det er vores, og det skal den blive ved med ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.