At bade baby i køkkenvask

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2014

modesty

Anonym skriver:

Nu ser jeg ind imellem billeder, hvor babyer bliver badet i køkkenvasken.

Og kom derfor til at tænke på om det er noget i har benyttet jer af?

Jeg selv tænker, at der da må være utrolig mange bakterier i sådan en håndvask. Men måske jeg bare er bakterieforskrækket

Nej, men min mor og far har - der var han dog halvandet, så det gælder nok ikke. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2014

Ciss

Jeg har ikke gjort det selv, fordi behovet ikke har været der - men jeg ville ikke have haft problemer med at gøre det.

Anmeld

21. februar 2014

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Anonym skriver:

Nu ser jeg ind imellem billeder, hvor babyer bliver badet i køkkenvasken.

Og kom derfor til at tænke på om det er noget i har benyttet jer af?

Jeg selv tænker, at der da må være utrolig mange bakterier i sådan en håndvask. Men måske jeg bare er bakterieforskrækket

Ja men hun var ikk en baby lige knap er år hun havde spildt mælk på sig selv .. Og jeg var hjemme hos mine forældre ..

Så jeg satte hende på køkken bordet og ville tænde for vandet så hun kunne blev vasket det endte med hun satte sig ned i det hehe .. Så måtte vi jo fylde vand i til hende

Anmeld

21. februar 2014

MissTas

Anonym skriver:

Er glad for det ikke kun er mig der tænker sådan

det er du ikke her har hun været i badekar eller siddet på en bademåtte i brusekabinen da hun blev ældre og sys det var sjovt selv at sidde med bruseren så her foregår badningen kun på badeværelset i brusekabinen enten i badekar eller uden

Anmeld

21. februar 2014

lille-fisen

Næh det har jeg ikke - men ser intet problem med det så længe vasken er gjort ren/skoldet 

Anmeld

21. februar 2014

Moma

Jeps det har jeg gjort - men har altid gjort håndvasken rent inden.

Anmeld

21. februar 2014

VIPpigen

Niks. Aldrig i køkkenvasken...

Vi venter lillebror til sommer, og skal lave bryggers om nu her. Der har vi snakket om at lillebror kunne bade i vasken ude i bryggerset, men vasken bliver så heller ikke brugt særlig tit derude... Men jeg tror jeg både ville skrubbe og skure hvis jeg skulle bade mine børn i køkkenvasken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.