At bade baby i køkkenvask

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2014

lycly

Anonym skriver:

Nu ser jeg ind imellem billeder, hvor babyer bliver badet i køkkenvasken.

Og kom derfor til at tænke på om det er noget i har benyttet jer af?

Jeg selv tænker, at der da må være utrolig mange bakterier i sådan en håndvask. Men måske jeg bare er bakterieforskrækket

Det har jeg gjort og har bare vasket vasken ren med vand og sæbe inden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

Elbæk

Nej, det har jeg aldrig gjort.

Men jeg blev selv badet i køkkenvasken da jeg var lille. Og fik altid vasket hår om morgenen i den som lidt ældre, så det er ikke fordi jeg er forskrækket, mere fordi jeg synes et baby badekar er mere passende. 

Anmeld

20. februar 2014

dorthemus

Da jeg var et lille barn blev jeg badet i køkkenvasken og det overlevede jeg fint

Anmeld

20. februar 2014

san

Je blev selv badet i køkkenvasken da jeg var lille og jeg er her endnu.. Tror jeg var lidt bange for st komme i bad på badeværelse og få vasket hår, men i køkkenet gik det fint.. Man må gør det der virker  

Anmeld

21. februar 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Min mor badede os i vasken da vi var små og det samme har jeg gjort med mine 2 til de var store nok til ikke at kunne være i dem mere : ) og jeg fejler intet heller ikke mine unger.

Anmeld

21. februar 2014

MorDk

Ja da vi boede på nørrebro i en lille lejl. så blev vores søn badet i køkkenvasken (i starten) Vi gjorde den ren før og efter. Kan ikke se der er flere bakterier? Et badeværelse er mere beskidt... sådan håber jeg da det er for de fleste.

Anmeld

21. februar 2014

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Ja da vi boede på nørrebro i en lille lejl. så blev vores søn badet i køkkenvasken (i starten) Vi gjorde den ren før og efter. Kan ikke se der er flere bakterier? Et badeværelse er mere beskidt... sådan håber jeg da det er for de fleste.

Jeg tænker bare når man står og ordner kød og lign ved vasken. Alle de bakterier dør jo ikke før vasken er skoldet.

Jeg ville måske bare ikke bryde mig om at bade mit barn, hvor jeg har stået og ordnet kød og lign.

Jeg ved godt der også er bakterier i et badekar, men synes bare ikke madbakterier og bad hænger sammen.

Men tak for dit svar

Anmeld

21. februar 2014

MorDk

Jeg tænker bare når man står og ordner kød og lign ved vasken. Alle de bakterier dør jo ikke før vasken er skoldet.

Jeg ville måske bare ikke bryde mig om at bade mit barn, hvor jeg har stået og ordnet kød og lign.

Jeg ved godt der også er bakterier i et badekar, men synes bare ikke madbakterier og bad hænger sammen.

Men tak for dit svar

Man kan og skal da desifecere sit køkken med melllemrum. 

Jeg kan ikke se problemet... 

Anmeld

21. februar 2014

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Man kan og skal da desifecere sit køkken med melllemrum. 

Jeg kan ikke se problemet... 

Jeg har skam heller ikke et problem med nogle gør det.

Jeg var bare nysgerrig

Folk må da helt selvom hvordan de bader deres børn

Anmeld

21. februar 2014

MorDk

Anonym skriver:

Jeg har skam heller ikke et problem med nogle gør det.

Jeg var bare nysgerrig

Folk må da helt selvom hvordan de bader deres børn

Ja det ved jeg... var heller ikke ment sådan... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.