At bade baby i køkkenvask

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Nu ser jeg ind imellem billeder, hvor babyer bliver badet i køkkenvasken.

Og kom derfor til at tænke på om det er noget i har benyttet jer af?

Jeg selv tænker, at der da må være utrolig mange bakterier i sådan en håndvask. Men måske jeg bare er bakterieforskrækket

Vi bader vores børn i køkkenvasken indtil de kan sidde selv men vi gør da vasken ren først, de har da overlevet begge to indtil videre 

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

lineog4

Da vi havde lejet et sommerhus var det det eller bruser og synes hun var for lille til bruser, men har da også vasket fødder og andet sjovt.... 

Er ikke så sart

Anmeld

20. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, det har jeg - både vores datter og søn da de var helt spæde. Det var ikke plads til, at vaske dem i vasken på badeværelset.

Jeg kan ikke se det ulækre i det, så længe, at man skolder vasken først.

Anmeld

20. februar 2014

JH12

Jeg har ikke gjord det..

Anmeld

20. februar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Jeg selv tænker, at der da må være utrolig mange bakterier i sådan en håndvask. Men måske jeg bare er bakterieforskrækket

Jo det har jeg en enkelt gang eller 2.. Kan ikke huske hvorfor...

Jeg skrubbede bare vasken først så vidt jeg husker...

Anmeld

20. februar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Jo det har jeg en enkelt gang eller 2.. Kan ikke huske hvorfor...

Jeg skrubbede bare vasken først så vidt jeg husker...

Anmeld

20. februar 2014

Rikke S

Anonym skriver:

Nej, det har jeg ikke... Men mine 2 storesøster og min tvillingesøster og jeg blev badet i køkkenvasken. Da min lillesøster blev født i 1992 var det blevet normalt med et babybadekar

Anmeld

20. februar 2014

Happiness

Anonym skriver:

Synes bare der er ret stor forskel på madbakterier og bakterier fra et badekar.

De bakterier i badekarret kan være langt mere skadelige end madbakterier Og igen, mon ikke folk gør rent Du vasker vel heller ikke op i en beskidt vask, eller hvad?

Det er ikke for at være på tværs, men man må da gå ud fra at de fleste mennesker gør rent. Det er da være at vaske madvarer som du skal indtage i en beskidt håndvask. Så får du bakterierne indenbords. 

Så kan altså ikke se noget i det. Jeg vil mere synes at der ikke er plads nok i en vask, også derfor vi har et fint badekar til formålet. Som i øvrigt vaskes af efter hvert brug, lige som jeg også vasker min køkkenvask af efter jeg lavet mad/vasket op. 

Anmeld

20. februar 2014

Isabella_mor

Min køkkenvask var for lille... Men så stillede vi badekaret op på køkkenbordet da han var helt ny, det virkede fint  

Anmeld

20. februar 2014

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

De bakterier i badekarret kan være langt mere skadelige end madbakterier Og igen, mon ikke folk gør rent Du vasker vel heller ikke op i en beskidt vask, eller hvad?

Det er ikke for at være på tværs, men man må da gå ud fra at de fleste mennesker gør rent. Det er da være at vaske madvarer som du skal indtage i en beskidt håndvask. Så får du bakterierne indenbords. 

Så kan altså ikke se noget i det. Jeg vil mere synes at der ikke er plads nok i en vask, også derfor vi har et fint badekar til formålet. Som i øvrigt vaskes af efter hvert brug, lige som jeg også vasker min køkkenvask af efter jeg lavet mad/vasket op. 

Det er også helt i orden folk gør det. Jeg var bare nysgerrig . Vi behøver skam ik være enige men vil stadig ikke bruge køkkenvasken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.