At bade baby i køkkenvask

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2014

-Sigrid-

Nej, men jeg er selv blevet badet i en håndvask, og så vidt jeg ved overlevede jeg og lever nu i bedste velgående... Men det kan være mit baderi i håndvasken er skyld i min overvægt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Nej, men jeg er selv blevet badet i en håndvask, og så vidt jeg ved overlevede jeg og lever nu i bedste velgående... Men det kan være mit baderi i håndvasken er skyld i min overvægt 

Det er nu heller ikke fordi jeg ser skævt til dem der gør det.

Jeg er sikkert også selv blevet det.

Men tror måske bare ikke jeg selv ville gøre det

Anmeld

20. februar 2014

EAF

Anonym skriver:

Nu ser jeg ind imellem billeder, hvor babyer bliver badet i køkkenvasken.

Og kom derfor til at tænke på om det er noget i har benyttet jer af?

Jeg selv tænker, at der da må være utrolig mange bakterier i sådan en håndvask. Men måske jeg bare er bakterieforskrækket

Har svaret nej fordi jeg ikke har, men ikke af anden grund end at den køkkenvask og badeværelsesvask vi havde i vores gamle hus slet ikke kunne indeholde en lille baby. De var dybt upraktiske og da vi flyttede så var baby blevet et barn  Ellers kunne jeg sagtens. Er selv blevet badet i håndvasken som baby 

Anmeld

20. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Da vi var små blev vi altid badet i køknvasken. Har også gjort det et par gange nede ved min mor, med både thea og alberte. Vh stine

Anmeld

20. februar 2014

Clisolka

Nope, jeg har aldrig badet børnene mens de var babyer i køkkenvasken - til gengæld stod jeg og vaskede op en eftermiddag, hvor Bella på 3,5 hjalp mig. Det endte med at hun hoppede i vandet med sæbeboblerne

Anmeld

20. februar 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Ja det kunne man selvfølgelig,

Tænker dog samtidig det nok ikke er alle der gør det

Sikkert ikke Men jeg kunne sagtens finde på det, hvis det var den måde min søn ville bade på.. Han VIL IKKE i bad og er 11 måneder.. Det er en kamp hver gang og hele opgangen kan bare høre han skriger helt vildt.. 

Anmeld

20. februar 2014

MissTas

Anonym skriver:

Nu ser jeg ind imellem billeder, hvor babyer bliver badet i køkkenvasken.

Og kom derfor til at tænke på om det er noget i har benyttet jer af?

Jeg selv tænker, at der da må være utrolig mange bakterier i sådan en håndvask. Men måske jeg bare er bakterieforskrækket

har aldrig gjort det og tænker lidt det samme som dig af hensyn til bakterier

Anmeld

20. februar 2014

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

har aldrig gjort det og tænker lidt det samme som dig af hensyn til bakterier

Er glad for det ikke kun er mig der tænker sådan

Anmeld

20. februar 2014

Happiness

Nej, men ville da ikke have noget imod at gøre det. Går da ud fra at man vasker sin håndvask Ellers er det da ret klamt at vaske op i vasken også Og hvis du ikke vasker babybadekaret af efter brug, kan der komme flere bakterier der

Anmeld

20. februar 2014

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Nej, men ville da ikke have noget imod at gøre det. Går da ud fra at man vasker sin håndvask Ellers er det da ret klamt at vaske op i vasken også Og hvis du ikke vasker babybadekaret af efter brug, kan der komme flere bakterier der

Synes bare der er ret stor forskel på madbakterier og bakterier fra et badekar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.