Anonym skriver:
Vi har desværre ikke bedsteforældre der står i kø for at passe. Vi har flere gange givet udtryk for vi kunne ønske de kom lidt på banen . Men det sker ikke . Og der er meldt klart ud fra det ene holdt at de ikke orker at passe. Det andet hold har for stort et ego liv til det passer ind. Et par timer kan presses ind men sjældent det nydes ( af os ) da det følelse som det ofte passer dårligt. Vi har så ment bare bruge for at være voksne uden børn
Det er da også ærgeligt og synd de ikke er interesseret, men ja det er man jo ikke herre over. Min far har heller aldrig haft noget med mine børn og han vil det ikke og farmor og farfar er først kommet på banen senere, da de har haft travlt i deres eget liv. Men de er selvfølgelig heller ikke forpligtet til noget som helst, da bedsteforældre jo ikke har valgt at få børnebørn. 
Men derfor er det da rart hvis de har lyst til at se deres børnebørn. Hvad med søskende hvis du har det eller andre bekendte der kunne have lyst? Ellers kan man hyre en babysitter tænker jeg hvis det er helt umuligt for jer at finde pasning i omgangskredsen. Men ja en gang imellem kan det da være rart at være alene uden børn og lave noget andet sammen. 
Anmeld