Anonym skriver:
Et nysgerrigheds spørgsmål. Manden og jeg sidder lige og snakker om børnepasning eller mangel på samme.
sagen er nemlig den at vi stort set aldrig har tid uden børn, vi er aldrig alene som par / kærester. Hvilken vi i den grad savner. Især nu vores forhold er presset til kanten.
så nogen der vil fortælle - hvor tit får i passet børn ? Og hvorfor ?? ( tænker er det fordi bedsterne syntes det er hyggeligt eller fordi I skal noget eller bare kæreste hygge )
håber nogen er frisk på at fortælle. På forhånd tak.
Nu er Jacob kun lige lidt over 4 mdr.
men han er blevet passet flere gange...
mine forældre har været forbi og passet ham en time eller to mens jeg har handlet en formiddag (som regel var det midt i hans lur, så han faktisk ikke opdagede jeg var væk)
en aften havde vi lovet at tage ud og spise med hans oldemor, og der var bedsteforældrene hjemme hos os og passe ham, så han kunne komme i seng, som han plejer.
Jeg tror det er vigtigt med par tid ind i mellem. Og jeg er helt sikker på det er rigtig godt for barnet at blive passet = være i nærkontakt med bedsterne så tidlig som muligt så de får et fantastisk forhold 
mine forældre vil også meget gerne have ham på overnatning, men det kan jeg slet ikke overskue. Dog skal vi til fest til august og der skal han overnatte hos en veninde, det bliver forhåbentlig første overnatning... er slet ikke sikker på jeg kan klare det
det kan være det ender med han kommer med og så bliver puttet på stedet, men pga. moderen og ikke barnet 

Anmeld