SKIDE god beslutning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2014

Newsence

et-ønske skriver:

Tror desværre ikke det vil virke på min mand - han mener nemlig det også kan være lige så rigtigt at det er slået op

Også min men så brugte jeg logik. Sagde at vi kvinder bruger det slået ned både til det ene og det andet. Og at mænd jo også sidder ned nogen af gangene så statistisk set skal det bruges flere gange slået ned end slået op. Derfor må det logiske være at det er slået ned. Det virkede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2014

modesty

Wow, er jeg den eneste der ville føle at jeg kastrerede min mand totalt med sådan et tiltag?

Anmeld

14. februar 2014

Sisse Vinther

SjeBets skriver:

ej hvor smart. har du selv lavet det eller købt det.

Jeg synes også det er så træls at se på sådan en pocelæns kumme, og jeg har huset fyldt med drenge .. og de glemmer det alle, undtagen min egen søn, men det er fordi han sidder ned og tisser ... de andre ( 2 drenge og min mand) står op, og ja glemmer det bræt hele tiden, havde faktisk tænkt på at fjerne det helt så de kunne se hvor irriterende det var og SÅ kunne de måske huske det

Jeg har købt det!
Tænkte at nu hvor jeg havde boet her et års tid var det måske på tide mit navn kom op på postkassen. Og så spurgte jeg om jeg kunne få lavet sådan et imens, og det kunne jeg

Anmeld

14. februar 2014

Møn-Mor

Herhjemme foretrækker jeg også at inder og yderbræt er slået ned, men mest af alt af den praktiske grund, at så ryger der ikke legetøj ned i toilettet, når vores 2 årige søn lige ser sit snit til det.
Jo jo han kan godt åbne brættet op selv, men det er ikke nær så fristende lige at droppe lidt forskellige ting derned, når det er lukket som når det står åben og klart til det.

Anmeld

14. februar 2014

Sisse Vinther

Møn-Mor skriver:

Herhjemme foretrækker jeg også at inder og yderbræt er slået ned, men mest af alt af den praktiske grund, at så ryger der ikke legetøj ned i toilettet, når vores 2 årige søn lige ser sit snit til det.
Jo jo han kan godt åbne brættet op selv, men det er ikke nær så fristende lige at droppe lidt forskellige ting derned, når det er lukket som når det står åben og klart til det.

Hihihi,  
Det kan jeg godt forestille mig!

Anmeld

14. februar 2014

kesuh

Så ville jeg som mand sætte et skilt på låget, "husk at vippe bræt og låg op tak"

Der er da ikke noget mere irriterende at komme ud midt om natten med lyset slukket og så finde ud af at bræt og låg er lukket..

Jeg kan virkelig ikke se problemet med om bræt og låg skal være oppe eller nede... Ellers må i jo få et toilet hver, fordi så er der ingen problemer 

Anmeld

14. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her er wcet altid helt lukket, med låg og det hele, så det har aldrig været et problem her hjemme. Det kommer sig af at vi har 2 katte, og når først den ene har rendt drivvåd rundt i alle ens nye møbler, så lære man at det er mest praktisk med låget nede også

Engang jeg delt wc med en fyr, der hverken ku finde ud af at slå låget ned, bruge wc børste osv, lavde jeg en fin tegning af mister po fra South park, der roder rundt ned i kloagen og sang, en pølse sang, og tapede den fast på wcet. Heldigvis var der 3 wcer i huset, og vi blev til sidst enig om at han ku få det ene for sig selv, og vi andre 4 ku så bruge de 2 andre. Klamme fyr!! Vh stine

Anmeld

14. februar 2014

Sisse Vinther

kesuh skriver:

Så ville jeg som mand sætte et skilt på låget, "husk at vippe bræt og låg op tak"

Der er da ikke noget mere irriterende at komme ud midt om natten med lyset slukket og så finde ud af at bræt og låg er lukket..

Jeg kan virkelig ikke se problemet med om bræt og låg skal være oppe eller nede... Ellers må i jo få et toilet hver, fordi så er der ingen problemer 

Lige så vel som han skal åbne låget for at kunne komme af med det, skal jeg jo også
Desuden er vi begge enige om at det er ret så uindbydende at komme ud og det første man ser er et åbent toilet.

Så han er selv med på ideen. -Ingen problemer.

Anmeld

14. februar 2014

SjeBets

Forstår ikke det er en kasteration. Her er det af praktiske grunde som kat og hund og børn ikke skal stikke snuden i toilettet. Men faktum er at det er 3 unge mænd i huset der ofte glemmer de bræt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.