SKIDE god beslutning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2014

twinny

Sisse Vinther skriver:

Nej, det er skam heller ikke pletter i toilettet jeg mener.. Vores er også nyt. Men når han har været ude og puste grise tænker han ikke på at hvis der kommer en lille fis, kan der også komme en plet på undersiden af brættet.
Aner ikke hvordan han bærer sig ad, men det sker HVER gang.

Det kunne være det så var det han skulle lære. Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2014

loop

Det er pænt lavet, men det burde ikke være nødvendigt til en voksen mand.

Jeg håber det virker efter hensigten.

Anmeld

13. februar 2014

Sisse Vinther

twinny skriver:

Det kunne være det så var det han skulle lære. Hehe

Haha, ja det kunne godt være!

Anmeld

13. februar 2014

Sisse Vinther

loop skriver:

Det er pænt lavet, men det burde ikke være nødvendigt til en voksen mand.

Jeg håber det virker efter hensigten.

Nej, det burde det vel ikke...

Anmeld

13. februar 2014

Frk.S

twinny skriver:

Hehe.  Så en af de eneste kvinder  mændene kan vel lige så godt brokke sig over det er slået ned og de ska slå det op. Altså dem der står og tisser. Hehe. 

Nu er jeg også en af dem der holder på at brættet skal være slået ned (altså hele brættet... også låget). For mig handler det nemlig ikke så meget om, om han eller jeg skal slå det ned. Det handler om at jeg synes tanken om hvor meget der bliver hvirvlet rundt når man skyller ud er meget utiltalende.
Jeg ved godt man ikke undgår det ved at lukke låget, men man begrænser det lidt.

Anmeld

13. februar 2014

Happiness

Nu sidder min mand ned og tisser herhjemme. Men han ville blive total Hr. modsat hvis jeg havde sat sådan et klistermærke på toilettet

Så tror jeg bevidst han ville slå brættet op EFTER han har siddet ned og tisset

Anmeld

13. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
twinny skriver:

Jeg er nok den eneste kvinde, der er skide ligeglad om det er slået ned. Det er heldigvis ikk være end jeg selv lige gør det. Jeg har aldrig tænkt over det. Hehe. Underligt nok når jeg kun har boet med min mor og søstre. 

Det samme her du er ikke alene, hehe  Oppe, nede, begge eller kun det ene, jeg er fløjtende. det eneste jeg godt kunne tænke mig at indprinte hos min kæreste, det er at bruge børsten!!!  Iiiiiv 

Anmeld

13. februar 2014

twinny

Mor11 skriver:

Det samme her du er ikke alene, hehe  Oppe, nede, begge eller kun det ene, jeg er fløjtende. det eneste jeg godt kunne tænke mig at indprinte hos min kæreste, det er at bruge børsten!!!  Iiiiiv 

Haha. Jaah det kan jeg godt forstå

Anmeld

13. februar 2014

Sisse Vinther

Happiness skriver:

Nu sidder min mand ned og tisser herhjemme. Men han ville blive total Hr. modsat hvis jeg havde sat sådan et klistermærke på toilettet

Så tror jeg bevidst han ville slå brættet op EFTER han har siddet ned og tisset

Åh ja, sådan kan man jo også gøre. Nu vil min kæreste så gerne gøre noget ved det. Også fordi det egentlig bare er blevet en dårlig vane, for hjemme ved familie osv. gør de det også, og hans mor er også efter ham når han glemmer det hvis vi er på besøg der.

Anmeld

13. februar 2014

SjeBets

ej hvor smart. har du selv lavet det eller købt det.

Jeg synes også det er så træls at se på sådan en pocelæns kumme, og jeg har huset fyldt med drenge .. og de glemmer det alle, undtagen min egen søn, men det er fordi han sidder ned og tisser ... de andre ( 2 drenge og min mand) står op, og ja glemmer det bræt hele tiden, havde faktisk tænkt på at fjerne det helt så de kunne se hvor irriterende det var og SÅ kunne de måske huske det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.