SKIDE god beslutning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2014

B&J

twinny skriver:

Jeg er nok den eneste kvinde, der er skide ligeglad om det er slået ned. Det er heldigvis ikk være end jeg selv lige gør det. Jeg har aldrig tænkt over det. Hehe. Underligt nok når jeg kun har boet med min mor og søstre. 

nu er vores stort set altid nede fordi manden sidder ned og tisser... MEN ellers var jeg også virkelig lige glad om det var oppe eller nede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2014

twinny

B&J skriver:

nu er vores stort set altid nede fordi manden sidder ned og tisser... MEN ellers var jeg også virkelig lige glad om det var oppe eller nede

Hehe.  Så en af de eneste kvinder  mændene kan vel lige så godt brokke sig over det er slået ned og de ska slå det op. Altså dem der står og tisser. Hehe. 

Anmeld

13. februar 2014

B&J

twinny skriver:

Hehe.  Så en af de eneste kvinder  mændene kan vel lige så godt brokke sig over det er slået ned og de ska slå det op. Altså dem der står og tisser. Hehe. 

ja nemlig for de skal jo have lige så meget lov til at bestemme over brættet som vi gør

Anmeld

13. februar 2014

Sisse Vinther

MilleMus1988 skriver:

hehe . her var manden heller ikke så god til at huske det, indtil en dag hans datter hoppede op på toilettet for at tisse og så sad nede i kummen og ikke kunne komme op hihi det var here griner og manden blev noget så flov og ked smill. . så siden da huskede han brættet så hans arme datter ikke risikere at smutte ned igen smill

Jo, det lyder nu også som en god måde at huske det på!

Anmeld

13. februar 2014

Sisse Vinther

twinny skriver:

Jeg er nok den eneste kvinde, der er skide ligeglad om det er slået ned. Det er heldigvis ikk være end jeg selv lige gør det. Jeg har aldrig tænkt over det. Hehe. Underligt nok når jeg kun har boet med min mor og søstre. 

Jeg synes bare ikke det ser pænt ud når det er oppe... Og slet ikke hvis der så er pletter også.
Min kæreste fjerner så oven i heller ikke sine streger efter sig, så det gør det lige lidt mindre hyggeligt.

Anmeld

13. februar 2014

twinny

B&J skriver:

ja nemlig for de skal jo have lige så meget lov til at bestemme over brættet som vi gør

Haha. Ja det er lige så meget deres bræt.  Og hvem siger brættet ikk faktisk bedst kan li at være oppe? Hahaha. 

Anmeld

13. februar 2014

B&J

twinny skriver:

Haha. Ja det er lige så meget deres bræt.  Og hvem siger brættet ikk faktisk bedst kan li at være oppe? Hahaha. 

jaaa kan være det er ked af at være oppe

Anmeld

13. februar 2014

Sisse Vinther

twinny skriver:

Men jeg slår det jo også op?
Det er ikke sådan at det nederste bræt bare skal være nede, jeg synes HELE brættet skal være nede. Så han slår op, og jeg slår op. Ingen er snydt. Og han kan da bare sætte sig hvis han ikke gider stå, det er jeg da ligeglad med

Anmeld

13. februar 2014

twinny

Sisse Vinther skriver:

Jeg synes bare ikke det ser pænt ud når det er oppe... Og slet ikke hvis der så er pletter også.
Min kæreste fjerner så oven i heller ikke sine streger efter sig, så det gør det lige lidt mindre hyggeligt.

Hehe der er vi så alle forskellige. Men jeg har også et nyt toilet uden pletter. Så jeg tænker ikk så meget over det og døren er altid lukket. Hehe

Anmeld

13. februar 2014

Sisse Vinther

twinny skriver:

Hehe der er vi så alle forskellige. Men jeg har også et nyt toilet uden pletter. Så jeg tænker ikk så meget over det og døren er altid lukket. Hehe

Nej, det er skam heller ikke pletter i toilettet jeg mener.. Vores er også nyt. Men når han har været ude og puste grise tænker han ikke på at hvis der kommer en lille fis, kan der også komme en plet på undersiden af brættet.
Aner ikke hvordan han bærer sig ad, men det sker HVER gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.