SKIDE god beslutning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.610 visninger
38 svar
78 synes godt om
13. februar 2014

Sisse Vinther

Ja, jeg er af den slags som synes at komme ud til et toilet hvor et eller begge bræt er åbne, er noget af det mest utiltalende og uindbydende.

Så nu tænkte jeg at jeg ville lave en lille sød reminder til min mand så han måske bedre husker at slå brættet ned.

Glemte lige billederne, de kommer med her....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2014

Troldemommi

Sisse Vinther skriver:

Ja, jeg er af den slags som synes at komme ud til et toilet hvor et eller begge bræt er åbne, er noget af det mest utiltalende og uindbydende.

Så nu tænkte jeg at jeg ville lave en lille sød reminder til min mand så han måske bedre husker at slå brættet ned.

Monica

Anmeld

13. februar 2014

Michelle88

Hehe hvor smart.. Jeg fik heldigvis hurtigt lært min mand at slå brættet ned, da jeg kaldte på ham hver gang han havde glemt det, så han kunne komme og slå det ned igen.. Men det er jo nok noget de er vandt til hjemmefra..

Anmeld

13. februar 2014

et-ønske

Tror desværre ikke det vil virke på min mand - han mener nemlig det også kan være lige så rigtigt at det er slået op

Anmeld

13. februar 2014

Sisse Vinther

Michelle88 skriver:

Hehe hvor smart.. Jeg fik heldigvis hurtigt lært min mand at slå brættet ned, da jeg kaldte på ham hver gang han havde glemt det, så han kunne komme og slå det ned igen.. Men det er jo nok noget de er vandt til hjemmefra..

Jeg har faktisk prøvet det samme, men han husker det ikke alligevel når han så står og er færdig. Og så sagde han jeg kunne sætte en poster på vinduet hvor der stod han skulle slå brættet ned, men det gider jeg jo heller ikke se på.

Anmeld

13. februar 2014

Sisse Vinther

et-ønske skriver:

Tror desværre ikke det vil virke på min mand - han mener nemlig det også kan være lige så rigtigt at det er slået op

Øv bøv... Ja sådan er min far også.
Andreas (min mand) startede også med at sige; Hvorfor skal jeg slå brættet ned hver gang jeg har tisset?
Og så fortalte jeg ham at jeg jo faktisk også gjorde det. Lige så vel som han skal skrue låget på syltetøjet igen.
Det var et godt argument, og så ville han gerne prøve at huske det! Men nu har vi prøvet i et år efterhånden, så min tålmodighed var ved at løbe op, så den lille søde og diskrete besked er da forsøget værd.

Og så kan man jo alligevel ikke se den, når nu man selvfølgelig husker at slå brættet ned.

Anmeld

13. februar 2014

MorTil4<3

Sisse Vinther skriver:

hehe . her var manden heller ikke så god til at huske det, indtil en dag hans datter hoppede op på toilettet for at tisse og så sad nede i kummen og ikke kunne komme op hihi det var here griner og manden blev noget så flov og ked smill. . så siden da huskede han brættet så hans arme datter ikke risikere at smutte ned igen smill

Anmeld

13. februar 2014

twinny

Jeg er nok den eneste kvinde, der er skide ligeglad om det er slået ned. Det er heldigvis ikk være end jeg selv lige gør det. Jeg har aldrig tænkt over det. Hehe. Underligt nok når jeg kun har boet med min mor og søstre. 

Anmeld

13. februar 2014

L&V

præcis derfor vi har købt et bræt med auto close. Hader at glo ned i toilettet med det samme man kommer ind af døren

Anmeld

13. februar 2014

Laulund87

Jeg blev også noget irriteret på min mand da jeg en nat skulle ud at tisse. Jeg tænder aldrig lyset om natten så jeg satte mig bare. Brættet var så oppe så jeg røg nærmest ned i toilettet.. Klamt!

Han fik et mindre puf da jeg kom i seng igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.