D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Jeg er godt nok stadig sammen med min kæreste men vil være enlig forælder og forsørger da vi ikke bor sammen og heller ikke kommer til det. Og her har farmand altså ikke lagt en krone til udstyr til baby. - Jeg anede faktisk ikke at man sådan kunne søge om andet end børnebidrag fra faren
. Det ville jeg nu heller ikke benytte mig af, da jeg hellere vil være gode venner med ham 
Men jeg ville bare lige sige at selvom man er af alene og ikke har ret mange penge (er selv på su) så kan man SAGTENS få råd til alt hvad baby skal bruge, hvis ikke det hele nødvendigvis skal være splinternyt.
Jeg mangler også alle stof ting (stof-bleer, tøj, sengetøj osv.) Men regner ikke med at have brugt mere end 3-4000 kr IALT når baby kommer til sommer. - Og fordelt på flere måneder er det altså ikke så slemt. For mig har dba.dk været guld værd, fordi der er meget der faktisk er i rigtig god stand, men som bliver solgt til under halv pris.
Puh, det blev lidt langt. Men jeg ville egentlig bare sige at selvom man er ene om det kan det godt lade sig gøre at skaffe alt hvad skaffes skal 
Og så håber jeg da for dig og baby at du og eksen kan finde ud af at blive lidt gode venner igen 
Anmeld