Chel1992 skriver:
Nej nej jeg retfærdiggør heller ikke det hun skriver, jeg synes bare det er underligt at hun regner med at hun også skal have underholdnings bidrag til sig selv når hun skriver det er en eks kæreste og ikke eks mand.. Ikke at jeg synes kvinden skal have noget som helst bidrag, det er jo penge til barnet man burde kigge på og ikke til hende
Synes heller ikke det er fair at han skal betale hendes ting når han også selv skal have alt indkøbt på et tidspunkt, og der kan han INTET kræve af hende..
Det troede jeg heller ikke du gjorde

Og han har allerede betalt 2000, og så synes hun at han skal betale mere, fordi det kan hun søge. Det er jo ikke engang sikkert at hun får dem, men synes det er forkert at når han frivilligt han hjulpet hende, og så når de bliver uvenner, vil hun prøve at få flere penge..
ved godt at jeg sagde at hun skulle søge men jeg tror ikke at hun får flere penge fra ham. og hvorfor blive mere uvenner?
Hun får barnet ind til det er 9måneder hvor hun mener at barnet kan være hos sin far, og så skal han også betale halvdelen af tingene. så bør hun jo når barnet er 9måneder, betale halvdelen til hans hjem

Ja og det eneste hun mangler er små ting, og så ville hun lige se om hun kunne få resten af de 4800(som hvis hun er på kh, bliver fratrukket fra hendes kh) så det kan ikke betale sig.
Anmeld