Kun nogle søskende som faddere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2014

Aabye

Anonym skriver:

Min mand og jeg har flere søskende..

Min mand har 4 og jeg har 3, hvor jeg ønsker 2 af dem som faddere.

Min mands søster skal være gudmor, også har han jo 3 brødre tilbage, hvor vi påtænker den ene som fadder, men ikke rigtig ved om vi kan være bekendte at vælge en bror til fadder, og ikke de to sidste? Han/vi har lige god kontakt med alle 3 brødre.??

Skriv gerne hvordan i valgte jeres faddere/gudforældre.. 

Ingen af vores kommende faddere/gudforældre er troende, så der kan vi ikke sortere fra.. 

Vi havde oprindeligt valgt min mellemste lillebror som gudfar til vores den yngste dreng. Det endte med at han fik kyssesyge og derfor holdte sig på MEGET lang afstand af os.. 
Så jeg fik min ældste lillebror til det i stedet.. Han ville ikke til at starte med fordi han så skulle stå foran en masse mennesker, men en 3 mdr baby i hænderne.. Tænk hvis han blev til grin :p hihi..

Men nu blev begge mine drenge døbt samtidig, men det er e længere historie.. 
Min stedfar var gudfar til den ældste - fordi at de to har så særligt et bånd til hinanden, og han er den eneste der kan få M til at slappe af i større forsamlinger.. Han søger ALTID sin Mugar hvis han bliver utryg. 
Min ældste lillebror var så gudfar til den lille.
Og fadderne var mandens bedstefarog mandens onkel.. Bedstefar fordi at han ALTID er der for os. Og det samme med onklen.. Der var absolut ingen sure miner fra nogen sider.. 

Oprindeligt skulle min daværende bedste veninde ha' stået fadder til dem også.. Men hun valgte kort tid før dåben at begynde at nedgøre både mig og mine børn. Og der sagde jeg stop og bad hende om at holde sig væk.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

Pigent

Anonym skriver:

Min mand og jeg har flere søskende..

Min mand har 4 og jeg har 3, hvor jeg ønsker 2 af dem som faddere.

Min mands søster skal være gudmor, også har han jo 3 brødre tilbage, hvor vi påtænker den ene som fadder, men ikke rigtig ved om vi kan være bekendte at vælge en bror til fadder, og ikke de to sidste? Han/vi har lige god kontakt med alle 3 brødre.??

Skriv gerne hvordan i valgte jeres faddere/gudforældre.. 

Ingen af vores kommende faddere/gudforældre er troende, så der kan vi ikke sortere fra.. 

I kan sagtens vælger nogen af dem nu og hvis i nu skulle få en mere så kan i bruge dem i ikke har brugt

Anmeld

10. februar 2014

Loan

Jeg har valgt at svare det kan man sagtens, det gjorde vi nemlig selv.

Min forlovede har 3 storebrødre og en lillesøster, hvor vi lun valgte den tredje ældste, manden min er den 4. i rækken. Den en bror blev valgt fra pga vi ingen kontakt har, og selv hvis vi havde blev han valgt fra pga hans sygdomme og sammenlever. Den ældste valgte vi fra, ikke pga manglende kontakt men mere jeg ikk ville have dem.

Så valgte vi min storebror og begge mine forældre, og der blev også dengang lavet aftale om vores søn og kommende børn skal vokse op hos mine forældre.

Svigermor og hendes mand blev valgt fra da de på ingen måde kan tage vare på et barn og faktisk helst ikke skal være i nærheden af mig eller min søn pga problemer imellem os.

Svigerfar og hans kone blev valgt fra pga helbred og fordi han drikker en stor del.

Det var lidt om vores valg både til at vælge fra og til.

Anmeld

11. februar 2014

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar 

Har læst dem alle, men kan ikke lige nå at svar hver enkelt 

Anmeld

11. februar 2014

Moma

Ja det kan man godt. Mine brødre har været faddere begge gange, men mine søstre har ikke været faddere nogle af gangene. Det skyldes, at jeg ikke har så tæt et forhold til mine søstre som til mine brødre.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.