Tv i børneværelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2014

Chris86

Smilehul skriver:

42-tommer fladskærm til en på små 3 år!? Det er da ikke spor sundt at se på så stort et TV da......

Kommer vist an på hvor nyt osv det er
Tænker ik det specielt usundt hvis det et nyere et...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

bøllen

I&M skriver:

tja jeg er ikke sikker om det er en god ide eller dårlig ide...  har brug for råd...,  hvad synes i at mit barn få tv i hans værelse...??  hvornår må man det??

Jeg er endnu engang gået imod mine principper . Her har knægten på 4 lige fået sit eget fjernsyn På værelset. Det bliver brugt efter behov. For os har det været " nødvendigt " 

Anmeld

7. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Sønnen har haft det på værelset siden vi flyttede ind her for ca. 6 mdr siden...

Ville slet ikke kunne undvære at han har det...

Det bliver altså irriterende i længden at se Traktor Tom og Bamses Billedbog for 50. gang med de samme afsnit da det er på DVD...

Havde det sådan lidt i starten at han nok ikke ville bruge det så meget da han ikke rigtig gad TV generelt...

Men nu er det tændt det meste af tiden han er hjemme og vågen...

har meget lidt lyd på hvis han løber rundt og leger andre ting og lidt mere hvis han rent faktisk sidder og kigger på det...

Vi har et projekt med at ville sætte en computer til i stedet for og så have alle afsnit på den og så bare kunne sætte den i loop, og også have nogle af vores andre tegnefilm liggende på den til ham at se fremfor konstant at skulle skifte DVD'er... Og derudover også få fat i nogle ordentlige højtalere fremfor fjernsynets højtalere...

Anmeld

7. februar 2014

Mor til Ella

I&M skriver:

tja jeg er ikke sikker om det er en god ide eller dårlig ide...  har brug for råd...,  hvad synes i at mit barn få tv i hans værelse...??  hvornår må man det??

Går ud fra at vi snakker i det værelse hvor de også sover

Og nej, det får Ella ikke de første mange år.

Men hun har et lille legeværelse hvor hun har et lille et, bliver mest brugt til at høre og se bamses musik video

Anmeld

7. februar 2014

Rødhætte

I&M skriver:

Min dreng bliver snart 3 år og har lige fået tv.. 

Anmeld

7. februar 2014

Mortilxx

Min søn fik et brugt fjernsyn af min kærestes forældre da han var 2 år. Det er et ældre tv som kun kan tage dvd og der er ikke nogen fjernbetjening til. Vi bestemmer hvornår det skal tændes og slukkes. Det er ikke tændt dagligt. Så længe man kan styre det, ser jeg ikke noget problem i det. Om han ser fjernsyn i stuen eller på værelset synes jeg er et fedt.

Anmeld

7. februar 2014

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
I&M skriver:

Min søn har tv på værelset .. Han bruger det når han spiller Xbox eller er syg .. Så kan han godt lide at ligge i sengen og se tv ., han bliver snart 5 ..

Han har haft tv siden han var 2

Det selvf ikk hverdag han spiller men når han gør er det rart han har hans eget sted

Anmeld

7. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her er alberte 1 1/2 år og ku slet ik forstille mig hva hun sku med et tv på værelset.

Thea på 5 år har heller ik tv, og tror der går rigtig mange år endnu inden det overhovedet ska overvejes. Vh stine

Anmeld

7. februar 2014

M &.I

han ser alligevel tv i stue.. han få ikke tv endnu  

har overveje at han ikke få tv endnu..

Anmeld

7. februar 2014

Mettefpigen

Hvis jeg havde penge til et tv mere så havde han fået et på værelset.. Her er han 2,5 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.