Tv i børneværelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2014

M (:

I&M skriver:

tja jeg er ikke sikker om det er en god ide eller dårlig ide...  har brug for råd...,  hvad synes i at mit barn få tv i hans værelse...??  hvornår må man det??

Vores søn får ikke fjernsyn på værelset i mange år endnu. Vi har et tv i hjemmet, og synes ikke fjernsyn hører sig til i hverken sove- eller børneværelse. 

Får han på et tidspunkt behov for at koble af med en film må han se den i stuen eller på vores ipad. 

Han er 11 mdr., og kan på nuværende tidspunkt slet ikke koncentrere sig til at se tv (han bliver dog også sjældent præsenteret for det).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

Pcokate

I&M skriver:

tja jeg er ikke sikker om det er en god ide eller dårlig ide...  har brug for råd...,  hvad synes i at mit barn få tv i hans værelse...??  hvornår må man det??

Vores må gerne -når han selv kan købe det

ærligt har vi bare set så mange børn der istedet for at kommunikere deres vrede/tristhed ud tænder for fjerneren. 

Eller glemmer hvordan man leger fordi fjerneren bliver mere interessant. 

Så vores søn kan når han selv kan købe det. Men stadig efter vores regler

Anmeld

30. januar 2014

Valle81

Her har vi fire børn i alderen 3-10 år. Ingen af dem har tv på værelset, og det kommer først på tale, når de når konfirmationsalderen:-)

Anmeld

30. januar 2014

StudPsyk

I&M skriver:

Jeg kan ikke se nogen grund til børn skal have tv på deres værelser. For det første fordi jeg ikke synes børn - særligt i den alder - skal se for meget TV. FOr det andet fordi jeg synes, at skal de se TV, så kan de gøre det i stuen, så vi er sammen som familie

Anmeld

30. januar 2014

De3Guldklumper

I&M skriver:

Vores datter fik et i efteråret da hun blev 6 år. Lillebror får et nu her når han bliver 5 år.

Her hvor vi bor er vi alle i det rum hvor tv'et står - hele tiden så for at storesøster kunne få lov til at koble af uden lillebror fik hun det. Lillebror får et nu her da han har behov for at kunne slappe af og koble fra med noget andet end legetøj. Han får den tidligere end vi havde planlagt da han er blevet storebror og der er meget støj hvor vores fjernsyn står og det kan han ikke have.

Anmeld

30. januar 2014

Rikke S

Noah fik tv på sit værelse kort efter han var fyldt 3 år, men kun fordi min mands lillebror ville have en ny og smartere fladskærm, og forærede os den gamle (42 tommer fladskærm), så Noah har nærmest egen biograf. Men det er jo os der bestemmer hvor lang tid han må sidde og se Thomas Tog, Peter Plys, Emil fra Lønneberg osv.
Jeg synes ikke det er anderledes, end hvis han så det i stuen

Anmeld

30. januar 2014

L&V

I&M skriver:

Det får mine børn ikke før om mange mange år.. Her hjemme er tv noget som vi ser som familie i stuen..

I et uopmærksomt øjeblik kan de komme til at se noget som bestemt ikke er børne egnet, for meget tv kan hurtigt forekomme også er der flere undersøgelser der viser at børn der ser meget tv alene får et dårligt sprog..

Kan simpelthen ikke se behovet og bliver lidt forarget over hvor mange små børn der egentligt har det

Anmeld

30. januar 2014

JH12

Herhjemme er vi lidt uenige om hvornår vores pige skal have tv på værelset..
For vi har nemlig et ekstra i overskud, og kæresten synes det skal ind på børneværelset.. Og jeg synes bestemt ikke det skal ind på hendes værelse,,

Hun er 20,5 måned gammel.. Og hun interesser sig SLET overhovedet ikke for fjernsyn,.. Så længe jeg kan, vil jeg kæmpe for hun ikke skal have noget tv på værelset før hun når konfirmationsalderen.

Anmeld

30. januar 2014

M &.I

jeg har alligevel overveje at han ikke få tv i hans soveværelse, han må bare se den i stuen ... han må kun se den i 20 min ad gang nogle gang halv time....  

Anmeld

30. januar 2014

Laulund87

Ingen tv på børneværelset her Hun ser tegnefilm i stuen..

Hun kan få et når hun bliver teenager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.