Tv i børneværelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.682 visninger
39 svar
24 synes godt om
30. januar 2014

M &.I

tja jeg er ikke sikker om det er en god ide eller dårlig ide...  har brug for råd...,  hvad synes i at mit barn få tv i hans værelse...??  hvornår må man det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

Isabella_mor

Villads har fået. Han er 3. Det bliver ikke brugt særlig tit (måske en gang i ugen) og det virker ikke til andet end dvd film. Og det fungere ganske udemærket For os. Han kan også have brug for st trække sig tilbage og bare slappe af med et afsnit cirkeline. og når han har en ven på besøg, så laver vi biograf  

Anmeld

30. januar 2014

M &.I

Isabella_mor skriver:

Villads har fået. Han er 3. Det bliver ikke brugt særlig tit (måske en gang i ugen) og det virker ikke til andet end dvd film. Og det fungere ganske udemærket For os. Han kan også have brug for st trække sig tilbage og bare slappe af med et afsnit cirkeline. og når han har en ven på besøg, så laver vi biograf  

hvornår fik han den?? hvad synes du om 19 mdr få en han elsker at se børne sang end tegnefilm 

Anmeld

30. januar 2014

Mamalou

I&M skriver:

hvornår fik han den?? hvad synes du om 19 mdr få en han elsker at se børne sang end tegnefilm 

Min søn Villads får ikke et tv på værelset de næste (mange) år. Han må gerne se en tegnefilm, men det er i stuen på det ene tv vi har. Jeg synes det er unødvendigt og tænker at det kan betyde, at tv-kiggeriet forøges. Jeg bryder jeg mig ikke om tanken om at placere ham på værelset. Så hellere sidde sammen

Vh. Louise

Anmeld

30. januar 2014

M &.I

Mamalou skriver:

Min søn Villads får ikke et tv på værelset de næste (mange) år. Han må gerne se en tegnefilm, men det er i stuen på det ene tv vi har. Jeg synes det er unødvendigt og tænker at det kan betyde, at tv-kiggeriet forøges. Jeg bryder jeg mig ikke om tanken om at placere ham på værelset. Så hellere sidde sammen

Vh. Louise

ok

Anmeld

30. januar 2014

Isabella_mor

I&M skriver:

Havde vi ikke fået tv'et foræret, havde han slet ikke haft det. 

men ja. Alt andet tv kiggeri foregår i stuen. Det er som sagt sjældent at tv'et på værelset bliver brugt. 

Anmeld

30. januar 2014

Kløver

Hm synes mange ting afhænger, her er værelserne ovenpå, og synes derfor de skal være ældre, end hvis værelset lå dom forlængelse af stuen. Her opholder vi os jo kun i stuen hele familien, synes det er en vurderingssag udfra barnets behov, ligesom nogle børn er hurtigere klar til iPad/tablet end andre

Anmeld

30. januar 2014

lineog4

Her kan de få fjernsyn når de selv kan betale  Og stikket ja mon de kan overtale deres far.

vi har et fjernsyn i huset plus er der kun kan bruges til at spille wii på - begge står i et fælles rum.

min datter (på snart 11) har en computer til lektier og en gang imellem får hun lov til spil. Derudover må hun hver aften se er program på iPad (hun ser via ultra). Vi ser ikke fjernsyn hver dag - vil så gerne begrænse det men især her om vinteren er det svært. 

Så nej her er det no go med fjernsyn på værelset før de er meget gamle 

Anmeld

30. januar 2014

MorDk

Her får  ungerne det ikke før om mange år. Ser ingen grund til det. Det TV de skal se kan de se i stuen eller i vores soveværelse. Og helst gerne sammen med os. (vil helst gerne holde øje med hvad han ser) Dog ser sønnike Ramasjang selv i stuen af og til men vi er jo omkring ham. Det fungerer fint. 

Anmeld

30. januar 2014

DianaRJS

I&M skriver:

tja jeg er ikke sikker om det er en god ide eller dårlig ide...  har brug for råd...,  hvad synes i at mit barn få tv i hans værelse...??  hvornår må man det??

de 2 store har, men udelukkende kun fordi det er deres morfar der har givet dem tv....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.