Tv i børneværelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2014

Na-Wi

Her har William et på værelset, det kan dog kun bruges til dvd film.. Jeg tror det er en måned siden han sidst så en film på det..

Jeg kan ikke se nogen problemer i det, man skal bare huske at lave klare regler for det inden de får det, og det har vi lavet her i huset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

B&J

I&M skriver:

tja jeg er ikke sikker om det er en god ide eller dårlig ide...  har brug for råd...,  hvad synes i at mit barn få tv i hans værelse...??  hvornår må man det??

Her hjemme hedder det bare niks med tv på værelset og soveværelset 

Anmeld

30. januar 2014

modesty

I&M skriver:

tja jeg er ikke sikker om det er en god ide eller dårlig ide...  har brug for råd...,  hvad synes i at mit barn få tv i hans værelse...??  hvornår må man det??

Min søn er 2,3 år og han har ikke TV på værelset. Og han skal ikke have det før om en del år.

Når han ser TV, ser han sammen med mig (selvfølgelig er der undtagelser, hvis jeg har vildt travlt med maden el. lign) - jeg bryder mig ikke om bare at placere ham foran fjernsynet. Det er primært til oplevelser som vi har sammen og kan snakke om. Han ELSKER fjernsyn og han ser en hel del - vi er bestemt ikke TV-forskrækkede herhjemme. Men jeg synes at det i så vid udstrækning som muligt skal være en social begivenhed hvor han kan kommentere og stille spørgsmål, og få svar fra sine forældre, som befinder sig i samme rum.

Anmeld

30. januar 2014

lille-fisen

Der bliver ikke noget med tv på børneværelset her - synes allerede det er lidt af et no no at have det i soveværelset (det er kun godt når man har tømmermænd eller når vi en meget sjælden gang er uenige om hvad vi skal se).

Tv på børneværelset synes jeg er ret unødvendigt og jeg forestiller mig lidt (uden at vide det) at det nemt kan blive til mere tv kiggeri end ellers og måske også sådan noget med at man liiige skal kigge lidt tegnefilm inden man skal sove osv. - det dur ikke rigtigt efter min mening 

Anmeld

7. februar 2014

Smilehul

Rikke S skriver:

Noah fik tv på sit værelse kort efter han var fyldt 3 år, men kun fordi min mands lillebror ville have en ny og smartere fladskærm, og forærede os den gamle (42 tommer fladskærm), så Noah har nærmest egen biograf. Men det er jo os der bestemmer hvor lang tid han må sidde og se Thomas Tog, Peter Plys, Emil fra Lønneberg osv.
Jeg synes ikke det er anderledes, end hvis han så det i stuen

42-tommer fladskærm til en på små 3 år!? Det er da ikke spor sundt at se på så stort et TV da......

Anmeld

7. februar 2014

EAF

Vores barn har haft siden h*n blev 3, tror jeg det var eller i tiden efter, er 4 nu. 

Det kan kun afspille dvd'er og h*n får ofte lov til at se en dvd inden det er sengetid. Udover at vi læser godnathistorier og synger sammen med ham eller tager en gevaldig pudekamp på hele overetagen, en fægtekamp med legetøjsværdene eller kuglekrig på billiardbordet når vi har fået nattøj på og børstet tænder. (det sker den af os der putter ham falder i søvn sammen med ham)  

Ramasjang ser han i stuen.  

Vi fik tv'et fra een på en genbrugsstation som syntes godt om min mand  

Anmeld

7. februar 2014

Lilje82

Min søn på 3 år har på værelset. Han fik det fordi han fik et fra hans afdøde oldemors hus, der kun kunne bruges til dvd. Det fik han i efteråret. Nu har vi så købt et andet til ham, så han kan se tv på det, han bruger det bare aldrig. Måske i weekenderne engang imellem, hvis vi har gæster eller han har brug for at være lidt alene.

Anmeld

7. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Smilehul skriver:

42-tommer fladskærm til en på små 3 år!? Det er da ikke spor sundt at se på så stort et TV da......

æhm, det kommer da an på hvor det er placeret ift hvor han typisk sidder og kigger fra. Vores i stuen er da også 42". Det er vidst ikke så ualmindeligt. Vi sidder ca 3meter væk fra det. Og ja, den lille står da nogengange helt med næsen oppe i det nærmest, men det ville jo heller ikke være specielt sundt om det så var 30" kun

Anmeld

7. februar 2014

san

Mine børn får ikke lige sådan fjernsyn på værelset, kan godt lide tanken om at jeg kan være socialt sammen med dem i stuen selv om de ser fjernsyn. Og jeg kan godt unde dem vores fjernsyn til en tegnefilm eller andet ...

Anmeld

7. februar 2014

Chris86

I&M skriver:

Her får de ikke i den nærmeste fremtid... Først når de blir store.. Som når de engang er færdig med legetøj, tænker jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.