Hvornår begyndte i at tænke på nr. 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.780 visninger
41 svar
13 synes godt om
29. januar 2014

Papillon

Jeg kunne ikke lige finde en kategori spørgsmålet passede godt ind i, så nu håber jeg ikke den går helt tabt i det store "ordet er frit"-rod

Som overskriften siger: Hvornår begyndte I at tænke på barn nr. 2? 

Hermed mener jeg, hvornår I begyndte at "planlægge", at der skulle komme en lillebror eller -søster, og hvor længe imellem, I ønskede jer der skulle være.

Håber det giver mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

Happiness

Vi havde snakket om at gå igang til maj 2014, så der ville være 3-4år imellem....

Men et eller andet gik galt --- Er 36+2 idag

Anmeld

29. januar 2014

MorDk

Papillon skriver:

Jeg kunne ikke lige finde en kategori spørgsmålet passede godt ind i, så nu håber jeg ikke den går helt tabt i det store "ordet er frit"-rod

Hermed mener jeg, hvornår I begyndte at "planlægge", at der skulle komme en lillebror eller -søster, og hvor længe imellem, I ønskede jer der skulle være.

Håber det giver mening

Da Bassen var omkring 14 mdr.  testede pos. da Bassen var 15 mdr.

Anmeld

29. januar 2014

christina92

Papillon skriver:

Håber det giver mening

Da Carolina var et par måneder tror jeg vi begge havde den der følelse af at holde op vi skulle bare have et helt kuld i en fart

For en måneds tid siden, måske lidt mere begyndte skrukheden så for alvor at melde sig hos min kæreste, som spurgte om vi ikke skulle have en lillebror eller lillesøster.... Meen selvom jeg i første omgang tænke JO FOR FANDEN, såååå venter vi alligevel. Jeg er simpelthen ikke klar til at dele min kæreste med en mere endnu. Lige nu vil jeg bare nyde vores skønne familie på 3

Anmeld

29. januar 2014

Mum33

Da han var 3  Vi havde simpelthen ikke lyst før, og så har vi dårlige erfaringer fra familien med meget tættet børn, så vi var helt enige om, at der skulle være tid, lyst og råd. Der er 4 år mellem dem og det er så fedt. Den store er så god til den lille, og kunne være med og forstå det meste i graviditeten

må også indrømme, at efter vi har fået nr 2 er jeg SÅ glad for vi ventede. Det er max hårdt

Anmeld

29. januar 2014

Pcokate

Papillon skriver:

Håber det giver mening

8 uger efter den første pga sværheden ved at blive gravid

Anmeld

29. januar 2014

Clisolka

Lige før Bella blev 2 år begyndte vi at snakke om det, fordi alderen er mod mig  13 mrd senere ankom lillebror  Der er knapt 3 år imellem dem 

Anmeld

29. januar 2014

Papillon

Gode svar og dejligt med forskellige syn på det!

Anmeld

29. januar 2014

serinasmor

Vi er ikke nået dertil endnu - hvis nogensinde ...

Vi havde et kompliceret og skræmmende forløb efter fødslen

Anmeld

29. januar 2014

Papillon

Pcokate skriver:

8 uger efter den første pga sværheden ved at blive gravid

Hvor lang tid tog den første? Og hvor længe har I forsøgt med nummer to indtil videre? Håber det er okay, jeg spørger

Vi overvejer selv, at der ikke skal gå for lang tid efter den første før, at vi vil i gang igen. Dels fordi det tog noget tid at blive gravid og dels fordi vi gerne vil have forholdsvis kort imellem dem. Men alt afhænger selvfølgelig af, hvordan min krop tager det og hvordan vi psykisk og som par klarer det første barn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.