Hvor længe ammede l/gav flaske om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2014

tarkoflen

StineW79 skriver:

De er begge kommet på eget værelse da de var ca 8 mdr'er, for der blev de for store til vuggen. Ca de første par uger vågnede de om natten, og fik en lille tår. Efter det begyndte de bare at sove igennem. Så det var så dejligt nemt! Vh stine

Det drømmer jeg om, ud over at hun ikke kan komme på eget værelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
tarkoflen skriver:

Det drømmer jeg om, ud over at hun ikke kan komme på eget værelse

Der er altså ik noget mete hyggeligt end at dele soveværelse hele familien. Det gjorde vi indtil jeg var ca 8, og jeg græd da jeg sku sove på mit nye værelse

Her er de kommet på eget værelse "tidligt" fordi der ik var plads til tremmesengen i soveværelset + jeg sover meget let! Vh stine

Anmeld

24. januar 2014

Elbæk

Min søn var 5 måneder da han begyndte at sove igennem og ikke længere var sulten om natten. 

Anmeld

24. januar 2014

tarkoflen

Elbæk skriver:

Min søn var 5 måneder da han begyndte at sove igennem og ikke længere var sulten om natten. 

Dejligt! Sov han på eget værelse på det tidspunkt?

Anmeld

24. januar 2014

Elbæk

tarkoflen skriver:

Dejligt! Sov han på eget værelse på det tidspunkt?

Nej, han sammensov med mig. Gør han endnu i en alder af 26 måneder - og sover stadig som en sten. :-)

Anmeld

25. januar 2014

tarkoflen

Elbæk skriver:

Nej, han sammensov med mig. Gør han endnu i en alder af 26 måneder - og sover stadig som en sten. :-)

Det må han altså lære Thea!

Anmeld

25. januar 2014

M &.I

tarkoflen skriver:

Efter en kort snak med mordk i en anden tråd, blev jeg nysgerrig og vil gerne vide hvor længe l ammede eller gav flaske om natten?

Thea bliver typisk ammet, når hun bliver puttet, en gang nat og en gang tidlig morgen.

Hvad gør l andre? Når jeg tænker nat tænker jeg efter kl 24 og før kl 5 i min verden er før 24 sen aften og efter 5 tidlig morgen, men det kan være jeg er gal på den så kommenterer l endelig også

Laver lige en lille afstemning hvis du har flere børn, så kan du vælge flere svar

min søn stoppede med at amme da han var 6 mdr og skifte til flaske til han var 18 mdr så stoppede han. han få varm havregryn og mælk ved siden af og sover hele natten...

Anmeld

25. januar 2014

Chris86

tarkoflen skriver:

Efter en kort snak med mordk i en anden tråd, blev jeg nysgerrig og vil gerne vide hvor længe l ammede eller gav flaske om natten?

Thea bliver typisk ammet, når hun bliver puttet, en gang nat og en gang tidlig morgen.

Hvad gør l andre? Når jeg tænker nat tænker jeg efter kl 24 og før kl 5 i min verden er før 24 sen aften og efter 5 tidlig morgen, men det kan være jeg er gal på den så kommenterer l endelig også

Laver lige en lille afstemning hvis du har flere børn, så kan du vælge flere svar

Begge to var maks i en mdr

Anmeld

25. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Han var 2 uger da han ikke vågnede om natten mere. Men efter hans tre måneders vaccination er det ødelagt og han vågner en til to gange og vil have mad håber snart det andre sig

Anmeld

25. januar 2014

JH12

Min pige blev ammet til og med hendes 1 års fødselsdag, dagen efter var det slut.
Den sidste tid fik hun kun når hun blev puttet og engang imellem om natten. Hun blev fuld ammet til hun var 6-7 måneder, da hendes mave slet ikke kunne klare den første føde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.