Hvor længe ammede l/gav flaske om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2014

Maja88

tarkoflen skriver:

Hold da op du har været heldig med børn der har sovet igennem tidligt eller hvordan?

Jeps....

Og havde også kunne stoppe ved en uge med den lille men hun var gul,så hun skulle vækkes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

Mor Christa

Tror omkring 8 måneder - han begyndte bare at sove igennem eller få sutten i stedet for 
Han fik dog en godnatflaske til han var omkring 12-14 mdr tror jeg (med helt almindelig komælk der var varmet)

Anmeld

24. januar 2014

Clisolka

Efter en kort snak med mordk i en anden tråd, blev jeg nysgerrig og vil gerne vide hvor længe l ammede eller gav flaske om natten?

Thea bliver typisk ammet, når hun bliver puttet, en gang nat og en gang tidlig morgen.

Hvad gør l andre? Når jeg tænker nat tænker jeg efter kl 24 og før kl 5 i min verden er før 24 sen aften og efter 5 tidlig morgen, men det kan være jeg er gal på den så kommenterer l endelig også

Laver lige en lille afstemning hvis du har flere børn, så kan du vælge flere svar

Den store ammede jeg i 1-2 uger om natten, så sov hun igennem 

Lillebror har jeg ammet/givet flaske i ca. 10-11 uger før han sov igennem (han er 19 uger nu)  Han får sin natflaske omkring kl. 23 - ja, faktisk nu af sin far  I morges vågnede han kl. 9.30  Andre dage er han vågen ved 6-tiden 

Anmeld

24. januar 2014

tarkoflen

Rødhætte skriver:

Min søn fik flaske og var hygge spiser.. Han spiste aldrig ret meget, så var ofte sulten et par gange om natten. Min sp mente allerede at nat maden skulle være slut ved en 6-8 mdr, men min søn skreg indtil han fik flasken. Da jeg så skulle til at starte på job tog jeg kampen op. I 3 nætter skreg han, men jeg tilbød kun vand. Efter de dage fandt han hurtigt ud af at køkkenet havde lukket om natten. Når jeg ser tilbage på det skulle jeg have gjort det tidligere Håber ikke du skal blive ved så længe. Det er så hårdt at få en masse afbrudt søvn!

Tusind tak for dit ærlige svar

Hvis du ser tilbage, hvornår ville du så have taget kampen? Og hvor meget skreg han de nætter? Thea græder stort set aldrig, med mindre hun er sulten eller MEGET overtræt, så synes det er tortur at skulle lade hende græde man er vel en pylleret førstegangsmor!

Der ud over så bor vi i en toværelses lejlighed, så hun kan ikke komme på eget værelse, så hun kan jo lugte mælken.... Ihh jeg synes det er svært!

Anmeld

24. januar 2014

tarkoflen

Maja88 skriver:

Jeps....

Og havde også kunne stoppe ved en uge med den lille men hun var gul,så hun skulle vækkes

Heldige! Thea sov igennem fra hun var 7 til ca 20 uger, og så var det slut

Anmeld

24. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Begge mine har sovet igennem fra de var ca 9 mdr'er, så der stoppede vi med nat babben. Vh stine

Anmeld

24. januar 2014

tarkoflen

Mor Christa skriver:

Tror omkring 8 måneder - han begyndte bare at sove igennem eller få sutten i stedet for 
Han fik dog en godnatflaske til han var omkring 12-14 mdr tror jeg (med helt almindelig komælk der var varmet)

Sov han på eget værelse?

Dejligt at han bare selv holdte op med at efterspørge mælk om natten! Det håber jeg også sker her

Anmeld

24. januar 2014

tarkoflen

Babymor1013 skriver:

Den store ammede jeg i 1-2 uger om natten, så sov hun igennem 

Lillebror har jeg ammet/givet flaske i ca. 10-11 uger før han sov igennem (han er 19 uger nu)  Han får sin natflaske omkring kl. 23 - ja, faktisk nu af sin far  I morges vågnede han kl. 9.30  Andre dage er han vågen ved 6-tiden 

Hvor er det nogle dygtige sovetryner

Thea sov igennem fra hun var 7 til ca 20 uger, derefter er hun vågnet en gang om natten og tidlig morgen.

Har prøvet det med at give et drømmemåltid, men synes ikke det er optimalt, når hun ikke selv vågner... Især når man ikke kan stikke en flaske i munden på hende, men skal have flyttet hende over i vores seng og tilbage igen.

Anmeld

24. januar 2014

tarkoflen

StineW79 skriver:

Begge mine har sovet igennem fra de var ca 9 mdr'er, så der stoppede vi med nat babben. Vh stine

Har de helt selv stoppet med at have behovet og sov l i samme rum?

Anmeld

24. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
tarkoflen skriver:

Har de helt selv stoppet med at have behovet og sov l i samme rum?

De er begge kommet på eget værelse da de var ca 8 mdr'er, for der blev de for store til vuggen. Ca de første par uger vågnede de om natten, og fik en lille tår. Efter det begyndte de bare at sove igennem. Så det var så dejligt nemt! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.