Hvor længe ammede l/gav flaske om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor gammel var jeres barn da l stoppede med at ammede eller give l flaske om natten

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.460 visninger
38 svar
7 synes godt om
24. januar 2014

tarkoflen

Efter en kort snak med mordk i en anden tråd, blev jeg nysgerrig og vil gerne vide hvor længe l ammede eller gav flaske om natten?

Thea bliver typisk ammet, når hun bliver puttet, en gang nat og en gang tidlig morgen.

Hvad gør l andre? Når jeg tænker nat tænker jeg efter kl 24 og før kl 5 i min verden er før 24 sen aften og efter 5 tidlig morgen, men det kan være jeg er gal på den så kommenterer l endelig også

Laver lige en lille afstemning hvis du har flere børn, så kan du vælge flere svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

Maja88

Ved den store da hun var 1uge . 

Den lille da hun var en måned

Anmeld

24. januar 2014

MHB

Carl får stadig en flaske Mme om natten, vi har prøvet et par gange at give han vand i stedet men det fik vi ikke noget godt ud af (han ville ikke falde i søvn igen og var ret hysterisk) så vi holder os til flasken lidt endnu (tænker indtil han er max 12 mdr)...

Anmeld

24. januar 2014

tarkoflen

Maja88 skriver:

Ved den store da hun var 1uge . 

Den lille da hun var en måned

Hold da op du har været heldig med børn der har sovet igennem tidligt eller hvordan?

Anmeld

24. januar 2014

tarkoflen

MHB skriver:

Carl får stadig en flaske Mme om natten, vi har prøvet et par gange at give han vand i stedet men det fik vi ikke noget godt ud af (han ville ikke falde i søvn igen og var ret hysterisk) så vi holder os til flasken lidt endnu (tænker indtil han er max 12 mdr)...

Tak Maja, har ikke prøvet det med vand, men tror ikke rigtig på projektet!

Hvor mange flasker får han i døgnet?

Anmeld

24. januar 2014

Kløver

Tror begge mine var et år da det holdt helt op, kan ikke helt huske det, me. De var noget ældre før de slap den ene flaske hver aften inden de skulle sove, min døn slap den senest da ha. Er født for tidligt

Anmeld

24. januar 2014

Rødhætte

tarkoflen skriver:

Efter en kort snak med mordk i en anden tråd, blev jeg nysgerrig og vil gerne vide hvor længe l ammede eller gav flaske om natten?

Thea bliver typisk ammet, når hun bliver puttet, en gang nat og en gang tidlig morgen.

Hvad gør l andre? Når jeg tænker nat tænker jeg efter kl 24 og før kl 5 i min verden er før 24 sen aften og efter 5 tidlig morgen, men det kan være jeg er gal på den så kommenterer l endelig også

Laver lige en lille afstemning hvis du har flere børn, så kan du vælge flere svar

Min søn fik til han var 14 mdr! Alt for længe med afbrudt søvn 

Anmeld

24. januar 2014

tarkoflen

Maja84 skriver:

Tror begge mine var et år da det holdt helt op, kan ikke helt huske det, me. De var noget ældre før de slap den ene flaske hver aften inden de skulle sove, min døn slap den senest da ha. Er født for tidligt

Det er lidt rart at vide, at jeg ikke er den eneste der stadig giver mad om natten

Tak for dit svar.

Anmeld

24. januar 2014

tarkoflen

Rødhætte skriver:

Min søn fik til han var 14 mdr! Alt for længe med afbrudt søvn 

Hvordan fik du ham afvænnet og var der en årsag andet, end at han vågnede og ville have den?

Tænker bare at jeg synes jeg læser flere steder og min sp siger det skal stoppe, hvordan forsvarede du dit/jeres valg?

Synes sådan set det er ok, at Thea stadig får, men det er sp åbenbart ikke enig i

Jeg vil gerne amme Thea til hun er et år og vil da tro det er svært at vænne hende fra natamningen så?

Anmeld

24. januar 2014

Rødhætte

tarkoflen skriver:

Hvordan fik du ham afvænnet og var der en årsag andet, end at han vågnede og ville have den?

Tænker bare at jeg synes jeg læser flere steder og min sp siger det skal stoppe, hvordan forsvarede du dit/jeres valg?

Synes sådan set det er ok, at Thea stadig får, men det er sp åbenbart ikke enig i

Jeg vil gerne amme Thea til hun er et år og vil da tro det er svært at vænne hende fra natamningen så?

Min søn fik flaske og var hygge spiser.. Han spiste aldrig ret meget, så var ofte sulten et par gange om natten. Min sp mente allerede at nat maden skulle være slut ved en 6-8 mdr, men min søn skreg indtil han fik flasken. Da jeg så skulle til at starte på job tog jeg kampen op. I 3 nætter skreg han, men jeg tilbød kun vand. Efter de dage fandt han hurtigt ud af at køkkenet havde lukket om natten. Når jeg ser tilbage på det skulle jeg have gjort det tidligere Håber ikke du skal blive ved så længe. Det er så hårdt at få en masse afbrudt søvn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.