Øv hvor kan jeg blive gal! (Lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2014

Isabella_mor

Bleer kam godt blive blandet rundt, hvis de ligger tæt på hinanden og ligner hinanden.. og det er nok mere pædagogerne der er skyld i det.

for hvis han bruger 9bleer på en dag er der noget galt, hvor jeg var sagde de at man skulle regne med omkring 5bleer om dagen(hvis der ikke er store uheld og sådan) og det var i en vuggestue.

læs mit svar på forrige side nederst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

Stumpen

Isabella_mor skriver:

de er helt nye rum i garderroben. dvs hvert barn har et rum der indeholder. på toppen en kurv til skiftetøj. et lille skab med låge. her ligger bleer, sutter og småting. f.eks. handsker. og så et alm rum, med knage til overtøj, og så et stativ for neden til sko... bleerne ligger i skabet. dvs at når villads skal skiftes, tager de en ble i skabet, og går ned og skifter ham... så det er helt sikkert enten fordi at pædagogerne tager bleer fra villads til de andre børn. eller at forældrene tager dem og lægger dem over i sine egne børns rum.... SELVOM jeg skriver navn på selve bleen... og det har jeg gjort i længe. netop for at de ikke skulle blive blandet rundt.... så det kan jeg ikke forstå.

Skriver du navn på??  Ja så undre det mig da endnu mere om forældre eller gogger tager dem.. Men helt ærlig, hvorfor kan folk ikke lade andre folks ting være - ja jeg forstår det simpelthen ikke!!

Anmeld

20. januar 2014

TNBC

Isabella_mor skriver:

læs mit svar på forrige side nederst.

Hvis de har hvert deres skab virker det lidt mærkeligt at bleerne forsvinde, især hvis der står navn på bleen.

Anmeld

20. januar 2014

Isabella_mor

Stumpen skriver:

Skriver du navn på??  Ja så undre det mig da endnu mere om forældre eller gogger tager dem.. Men helt ærlig, hvorfor kan folk ikke lade andre folks ting være - ja jeg forstår det simpelthen ikke!!

ja jeg skriver navn på.... det bliver jeg nødt til, selvom det ikke hjælper..!

Anmeld

20. januar 2014

Isabella_mor

Yurie skriver:

Hvis de har hvert deres skab virker det lidt mærkeligt at bleerne forsvinde, især hvis der står navn på bleen.

ja... det er simpelthen utroligt...

Anmeld

20. januar 2014

Nemesis

ja der kan være stor forskel på det. Her var Sara syg sidste uge og jeg overvejede også at hente tasken som jeg plejer, men lod den blive fordi vi jo har ekstra hjemme...og alt var fint på hendes plads, som da jeg hentede hende om mandagen. (hun var syg resten af ugen)

I december manglede jeg hendes vanter og hårbøjle...lavede et opslag og vupti dukkede begge dele op på hendes plads.

Men det er også en super institution.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.