Øv hvor kan jeg blive gal! (Lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2014

Sandratoft

Noneother skriver:

Åh. Jeg kender det.

Jeg er SÅ møg træt af ting der forsvinder hele tiden.
Det burde ikke være så svært at vide hvilke ting man selv ejer, og hvilke man IKKE gør.

Sidst var det hans vinterstøvler til godt 900kr. der manglede sidst på dagen. Der blev jeg godt nok stram i ansigtet.

Gangen før var det hans madkasse (med navnelabel bag på) Der manglede. Så dukkede den op med et andet navn skrevet med fed sprittus over hele toppen (stadig med min søns navn bag på) og så fik vi den endelig tilbage med en nu smadret top, da det meste af Spiderman er røget af, da de har forsøgt at fjerne deres egen tus.

Det kan jeg godt blive sådan lidt hvadlaverdumedminetingdinknallerthjerne!! over.

Ej seriøst, hvor er det bare frækt gjort!!! Hvad sagde de tyvagtige forældre til at de blev opdaget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

Noneother

Sandratoft skriver:

Ej seriøst, hvor er det bare frækt gjort!!! Hvad sagde de tyvagtige forældre til at de blev opdaget?

Ja. Det er super frækt. og de sagde ikke noget.

Jeg sagde det til pædagogerne da jeg så den. Så lå den i en meget skrabet udgave uden det andet barns navn om eftermiddagen.

Synes virkelig at det er for dårligt når de "kommer til" at tage noget med hjem og de så ødelægger det, at de ikke i det mindste tilbyder at købe en ny.

Anmeld

20. januar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Skal bare lige have luft!!

min datter var ikke afsted i børnehave de sidste to dage i sidste uge.. Det var ikke planlagt huN skulle holde fri, så både vanter, huer mm blev i børnehaven.. Vi har jo har jo alligevel ekstra sæt herhjemme.. Da jeg så afleverer hende imorges, så er hele hendes skab rodet rundt!! Vanter og sutsko er smidt ned ved fodtøjet, og det plejer at lægge øverst på hendes hylde.. Ja og så mangler hendes hue da også lige!! Spørger pædogerne om de har set huen og ved hvad der er foregået siden alle hendes ting er kastet rundt!

De ved intet og vi leder så efter huen i samtlige glemmekasser, uden held. Det er møg koldt udenfor, og jeg står og skal afsted. Og nu har min datter ingen hue!!! 

Iih hvor kan det irritere mig sådan noget! Huen forsvinder ikke af sig selv, og det der gør mig sur er ikke så meget jeg skal købe en ekstra, men at min datter ikke kan holde ørerne og halsen varm nu! 

Jeg skulle såmænd bare have luft!! Ved godt ting forsvinder i institutioner, men ligefrem et gennemrodet skab og manglende ting kan godt gøre mig gal i skralden!! øv altså!!

og datteren min fik selvfølgelig ikke kolde ører, jeg kørte hjem og hentede den ekstra hue vi havde..

Det kender jeg desværre godt... en ting er at min søn aldrig har vanter fordi den ene forsvinder (stort set altid den højre) men at han mister hue, sutsko o.lign. på en dag hvor han ikke er der, den forstår jeg ikke...

Jeg har da prøvet at komme hjem og opdage at jeg har fået noget ekstra/forkert med hjem, f.eks. madkassen fordi de er to der har den samme men intet navn på... men så sørger jeg da for enten at ringe til børnehaven og fortælle det eller at det kommer med næste gang han kommer i børnehave...

Anmeld

20. januar 2014

san

Bare husk at skriv navn i ALT tøj, så gør det det nemmer når man finder noget tøj, at aflevere det tilbage ...

Kan godt forstå det er træls man aldrig kan finde ens børns tøj..

Anmeld

20. januar 2014

lineog4

Så vent til de kommer i skole og helt selv skal holde styr på det  kan anbefale maosko til hjemmesko da der snildt kan forsvinde et par om ugen....!

Må indrømme jeg indregner spild af vanter og huer (mest vanter) når jeg køber til mine børn og køber derfor billigt så den stramme mund bliver lidt løsere når jeg igen ikke kan finde de forpulede vanter. Har aldrig oplevet store ting blev væk uden der var en forklaring - og jeg er endda dårlig til at få skrevet navn i tingene...

Anmeld

20. januar 2014

Moma

Der er vel en stor sandsynlighed for, at de ligger i en af de andre børns rum og dermed ikke direkte er blevet stjålet? Det kunne jo være, at det er børnene, der har rodet rundt.

Hvor mange voksne ville rode rundt i andres garderober, for hvor stor er sandsynligheden for, at der er noget, du kan bruge (tænker str. og pris), og at du vil blive opdaget?

Vores datter har ALDRIG mistet noget, men vores søn har overhovedet ikke styr på sine ting, og derfor mister vi nogle af hans ting, men lige pludseligt dukker de fleste ting op igen. 

Vi køber ikke dyre handsker og huer, fordi så er vi ikke så kede af at miste det. Men det er også ligemeget, hvad tingene koster, man bliver ærgerlig, og det er træls at skulle ud og købe nyt eller at stå og mangle mandag morgen.

Anmeld

20. januar 2014

TNBC

Anonym skriver:

min datter var ikke afsted i børnehave de sidste to dage i sidste uge.. Det var ikke planlagt huN skulle holde fri, så både vanter, huer mm blev i børnehaven.. Vi har jo har jo alligevel ekstra sæt herhjemme.. Da jeg så afleverer hende imorges, så er hele hendes skab rodet rundt!! Vanter og sutsko er smidt ned ved fodtøjet, og det plejer at lægge øverst på hendes hylde.. Ja og så mangler hendes hue da også lige!! Spørger pædogerne om de har set huen og ved hvad der er foregået siden alle hendes ting er kastet rundt!

De ved intet og vi leder så efter huen i samtlige glemmekasser, uden held. Det er møg koldt udenfor, og jeg står og skal afsted. Og nu har min datter ingen hue!!! 

Iih hvor kan det irritere mig sådan noget! Huen forsvinder ikke af sig selv, og det der gør mig sur er ikke så meget jeg skal købe en ekstra, men at min datter ikke kan holde ørerne og halsen varm nu! 

Jeg skulle såmænd bare have luft!! Ved godt ting forsvinder i institutioner, men ligefrem et gennemrodet skab og manglende ting kan godt gøre mig gal i skralden!! øv altså!!

og datteren min fik selvfølgelig ikke kolde ører, jeg kørte hjem og hentede den ekstra hue vi havde..

Du ved ikke om det har gennemrodet, fordi alt er langt forkert. De ansatte hvem jo hvems plads det er, så hvis der stod en og gennemrodede et andets barns plads, tror jeg de ville sige noget.
Det kan sagtens være et uheld, en der er kommet til at skubbe til det, og så er bare hurtigt blevet lagt tilbage(de har måske været på vej ud eller lige kommet ind) en der ikke kender tøjet så godt, har lavet en fejl og glemt det.. ( jeg har da kommet til at tage en forkert hue eller vanter, uden at lægge mærke det(som ansat)),

Ja, det er pisseirriterende når ting forsvinder, men det gør de sådan nogle steder og det er derfor man ikke skal bruge de dyre ting der nede..

Anmeld

20. januar 2014

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Det er hvad der sker og huen skal nok dukke op igen. Ja, det er irriterende, men så må man have to huer dernede.

Min drengs hue er også lige blevet væk, men ved, at den nok skal dukke op.

Det er børn og man kan ikke forvente, at de lige får lagt tingene rigtigt på plads eller måske er der lige et barn som kommer til, at låne.

Vi har i vores børnehave en kasse man kan ligge ting i som er kommet på ens barns rum ved en fejltagelse. Jeg plejer dog, at ligge den på plads på det rigtige rum, hvis der vel og mærke står navn i.

Jeg kan bare anbefale, at skrive navn i ALT.

Det er en hue - hvis det var en flyverdragt der var blevet væk kunne jeg forstå det.

Ja det er  bare en hue, men en hue min datter skal bruge senere på dagen, og jeg står og skal videre med mit jo.. Det var det jeg var irriteret over..

og jeg ved godt børn roder, men jeg lægger altid hendes ting op på øverste hylde hver eftermiddag når jeg henter, og øverste hylde er der hvor børn ikke kan nå, men pædoger og forældre.. Men nu gik det hele jo alligevel  Jeg har købt en ny hue, det er jo ikke alverdens. Men står man mandag morgen og skal videre og der er blevet taget ting der var lagt pænt på plads, så kan det godt ødelægge dagens rutine lidt i og med man jo så er nød til at køre hjem og hente en anden hue 

Anmeld

20. januar 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Du ved ikke om det har gennemrodet, fordi alt er langt forkert. De ansatte hvem jo hvems plads det er, så hvis der stod en og gennemrodede et andets barns plads, tror jeg de ville sige noget.
Det kan sagtens være et uheld, en der er kommet til at skubbe til det, og så er bare hurtigt blevet lagt tilbage(de har måske været på vej ud eller lige kommet ind) en der ikke kender tøjet så godt, har lavet en fejl og glemt det.. ( jeg har da kommet til at tage en forkert hue eller vanter, uden at lægge mærke det(som ansat)),

Ja, det er pisseirriterende når ting forsvinder, men det gør de sådan nogle steder og det er derfor man ikke skal bruge de dyre ting der nede..

Har ingensteder nævnt noget om dyre ting. Jeg skulle lufte ud omkring min store irritation en mandag morgen hvor min datters ting var hulter til bulter. og sådan som deres skabe er bygget op, og med tanke på min datter har hjørneskabet, finder jeg det meget uheldigt at man fra øverste hylde kommer til at hive alt ned på gulvet, og så vælger at stoppe det hele ind nede ved fodtøjet 

Men ja, det er da sikkert et uheld, det jeg klar over. Men irriterende at uheldet betød jeg skulle fare hjem igen efter ekstra hue, for min pige skal da ikke fryse 

Anmeld

20. januar 2014

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

ØV med virkelig meget ØV på - det er bare ikke okay.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.