Skal bare lige have luft!!
min datter var ikke afsted i børnehave de sidste to dage i sidste uge.. Det var ikke planlagt huN skulle holde fri, så både vanter, huer mm blev i børnehaven.. Vi har jo har jo alligevel ekstra sæt herhjemme.. Da jeg så afleverer hende imorges, så er hele hendes skab rodet rundt!! Vanter og sutsko er smidt ned ved fodtøjet, og det plejer at lægge øverst på hendes hylde.. Ja og så mangler hendes hue da også lige!! Spørger pædogerne om de har set huen og ved hvad der er foregået siden alle hendes ting er kastet rundt!
De ved intet og vi leder så efter huen i samtlige glemmekasser, uden held. Det er møg koldt udenfor, og jeg står og skal afsted. Og nu har min datter ingen hue!!!
Iih hvor kan det irritere mig sådan noget! Huen forsvinder ikke af sig selv, og det der gør mig sur er ikke så meget jeg skal købe en ekstra, men at min datter ikke kan holde ørerne og halsen varm nu!
Jeg skulle såmænd bare have luft!! Ved godt ting forsvinder i institutioner, men ligefrem et gennemrodet skab og manglende ting kan godt gøre mig gal i skralden!! øv altså!!
og datteren min fik selvfølgelig ikke kolde ører, jeg kørte hjem og hentede den ekstra hue vi havde..
Anmeld