Øv hvor kan jeg blive gal! (Lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.685 visninger
35 svar
20 synes godt om
20. januar 2014

Anonym trådstarter

Skal bare lige have luft!!

min datter var ikke afsted i børnehave de sidste to dage i sidste uge.. Det var ikke planlagt huN skulle holde fri, så både vanter, huer mm blev i børnehaven.. Vi har jo har jo alligevel ekstra sæt herhjemme.. Da jeg så afleverer hende imorges, så er hele hendes skab rodet rundt!! Vanter og sutsko er smidt ned ved fodtøjet, og det plejer at lægge øverst på hendes hylde.. Ja og så mangler hendes hue da også lige!! Spørger pædogerne om de har set huen og ved hvad der er foregået siden alle hendes ting er kastet rundt!

De ved intet og vi leder så efter huen i samtlige glemmekasser, uden held. Det er møg koldt udenfor, og jeg står og skal afsted. Og nu har min datter ingen hue!!! 

Iih hvor kan det irritere mig sådan noget! Huen forsvinder ikke af sig selv, og det der gør mig sur er ikke så meget jeg skal købe en ekstra, men at min datter ikke kan holde ørerne og halsen varm nu! 

Jeg skulle såmænd bare have luft!! Ved godt ting forsvinder i institutioner, men ligefrem et gennemrodet skab og manglende ting kan godt gøre mig gal i skralden!! øv altså!!

og datteren min fik selvfølgelig ikke kolde ører, jeg kørte hjem og hentede den ekstra hue vi havde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

Janni.

Det er lige præcis den slags jeg frygter når nu vores dreng skal begynde i børnehave i Marts. 

Jeg vil føle samme irritation som du gør. ØV altså.. 

et kram til dig i håb om at det hjælper lidt. 

Anmeld

20. januar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg glæder mig virkelig ikke til min datter skal starte i børnehave i midten-slutningen af året (august, september)! Synes man SÅ tit hører om tøj og overtøj der forsvinder på mystisk vis, og det er bare ikke i orden.

Selvfølgelig kan ting forsvinde, og børnene kan komme til at gøre det væk, men når man hører om en flyverdragt fra Hummel der på mystisk vis blev væk på 1½ time, så bliver man altså arrig!

Frygter børnehave tiden bliver møg dyr........

til dig, forstår godt du er blevet sur/irriteret.

Anmeld

20. januar 2014

Noneother

Åh. Jeg kender det.

Jeg er SÅ møg træt af ting der forsvinder hele tiden.
Det burde ikke være så svært at vide hvilke ting man selv ejer, og hvilke man IKKE gør.

Sidst var det hans vinterstøvler til godt 900kr. der manglede sidst på dagen. Der blev jeg godt nok stram i ansigtet.

Gangen før var det hans madkasse (med navnelabel bag på) Der manglede. Så dukkede den op med et andet navn skrevet med fed sprittus over hele toppen (stadig med min søns navn bag på) og så fik vi den endelig tilbage med en nu smadret top, da det meste af Spiderman er røget af, da de har forsøgt at fjerne deres egen tus.

Det kan jeg godt blive sådan lidt hvadlaverdumedminetingdinknallerthjerne!! over.

Anmeld

20. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Jeg glæder mig virkelig ikke til min datter skal starte i børnehave i midten-slutningen af året (august, september)! Synes man SÅ tit hører om tøj og overtøj der forsvinder på mystisk vis, og det er bare ikke i orden.

Selvfølgelig kan ting forsvinde, og børnene kan komme til at gøre det væk, men når man hører om en flyverdragt fra Hummel der på mystisk vis blev væk på 1½ time, så bliver man altså arrig!

Frygter børnehave tiden bliver møg dyr........

til dig, forstår godt du er blevet sur/irriteret.

Nej det er da ikke i orden. Men hvad skal børnehaven gøre ved det. Fast personale i garderoben?
Det er super irriterende, men tænker at forældre måske kunne lave en kasse med ekstra huer/vanter osv. som pædagoger kunne opbevare et sted børnene ikke kan komme til.
Så er der i hvert fald ingen børn der får kolde ører

Anmeld

20. januar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

mor:) skriver:

Nej det er da ikke i orden. Men hvad skal børnehaven gøre ved det. Fast personale i garderoben?
Det er super irriterende, men tænker at forældre måske kunne lave en kasse med ekstra huer/vanter osv. som pædagoger kunne opbevare et sted børnene ikke kan komme til.

Jeg hentyder mere til at når der direkte er nogen der har været henne for at tage andres overtøj, er det ikke i orden. Som skrevet så KAN DET SKE, at det forsvinder, men det andet er ikke i orden!

Anmeld

20. januar 2014

LilleSmølf

mor:) skriver:

Tror heller ikke, at hun beskylder børnehaven men de forældre, der åbenbart synes der er okay at stjæle ting fra børn. For det er jo netop hvad det er - direkte tyveri.

Man hører jo ofte om hvordan især de dyre mærkevare ting forsvinder. Jeg kan da godt frygte når vores begynder i vuggestue her snart og senere hen børnehave, for på SU køber man ikke bare endnu et par støvler til 900,-. Men hvorfor skal mit barn rende rundt i dårlige støvler fordi andre mennesker har lange fingre og ingen moral?

Tror det er dér, skoen trykker.

Anmeld

20. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er hvad der sker og huen skal nok dukke op igen. Ja, det er irriterende, men så må man have to huer dernede.

Min drengs hue er også lige blevet væk, men ved, at den nok skal dukke op.

Det er børn og man kan ikke forvente, at de lige får lagt tingene rigtigt på plads eller måske er der lige et barn som kommer til, at låne.

Vi har i vores børnehave en kasse man kan ligge ting i som er kommet på ens barns rum ved en fejltagelse. Jeg plejer dog, at ligge den på plads på det rigtige rum, hvis der vel og mærke står navn i.

Jeg kan bare anbefale, at skrive navn i ALT.

Det er en hue - hvis det var en flyverdragt der var blevet væk kunne jeg forstå det.

Anmeld

20. januar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Jeg hentyder mere til at når der direkte er nogen der har været henne for at tage andres overtøj, er det ikke i orden. Som skrevet så KAN DET SKE, at det forsvinder, men det andet er ikke i orden!

Nå sorry
Forstod det som at det var hentydet til personalet.

Anmeld

20. januar 2014

LilleSmølf skriver:

Tror heller ikke, at hun beskylder børnehaven men de forældre, der åbenbart synes der er okay at stjæle ting fra børn. For det er jo netop hvad det er - direkte tyveri.

Man hører jo ofte om hvordan især de dyre mærkevare ting forsvinder. Jeg kan da godt frygte når vores begynder i vuggestue her snart og senere hen børnehave, for på SU køber man ikke bare endnu et par støvler til 900,-. Men hvorfor skal mit barn rende rundt i dårlige støvler fordi andre mennesker har lange fingre og ingen moral?

Tror det er dér, skoen trykker.

Misforstod hendes indlæg, men er helt enig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.