Øv hvor kan jeg blive gal! (Lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2014

Anonym trådstarter

Moma skriver:

Der er vel en stor sandsynlighed for, at de ligger i en af de andre børns rum og dermed ikke direkte er blevet stjålet? Det kunne jo være, at det er børnene, der har rodet rundt.

Hvor mange voksne ville rode rundt i andres garderober, for hvor stor er sandsynligheden for, at der er noget, du kan bruge (tænker str. og pris), og at du vil blive opdaget?

Vores datter har ALDRIG mistet noget, men vores søn har overhovedet ikke styr på sine ting, og derfor mister vi nogle af hans ting, men lige pludseligt dukker de fleste ting op igen. 

Vi køber ikke dyre handsker og huer, fordi så er vi ikke så kede af at miste det. Men det er også ligemeget, hvad tingene koster, man bliver ærgerlig, og det er træls at skulle ud og købe nyt eller at stå og mangle mandag morgen.

Nej jeg ved selvfølgelig ikke om den er taget med hjem, eller ligger på en af de andres børns plads.. det havde såmænd heller ikke været et stort problem hvis jeg havde haft en ekstra hue liggende i bh, men det havde jeg ikke, og det ødelagde lige morgendagen for mig..

jeg undrer mig over at alle hendes ting samtidig var kastet ind under hendes fodtøj, når det sædvanligvis ligger på øverste hylde.. Skidt pyt, har fået købt en ny, og jeg fik luft 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Nej det er da ikke i orden. Men hvad skal børnehaven gøre ved det. Fast personale i garderoben?
Det er super irriterende, men tænker at forældre måske kunne lave en kasse med ekstra huer/vanter osv. som pædagoger kunne opbevare et sted børnene ikke kan komme til.
Så er der i hvert fald ingen børn der får kolde ører

nej, jeg klandrede heller ikke personalet, men det fandt du vist også ud af..

synes til gengæld det ville være vildt fedt hvis bh havde sådan en kasse liggende, just in case til dem der møder ind og opdager der mangler, eller hvis der er nogle der taber en vante el lign i løbet af dagen  Det må jeg da lige anbefale til generalforsamling  Det tror jeg bestemt der er flere der ville stemme for 

Anmeld

20. januar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Har ingensteder nævnt noget om dyre ting. Jeg skulle lufte ud omkring min store irritation en mandag morgen hvor min datters ting var hulter til bulter. og sådan som deres skabe er bygget op, og med tanke på min datter har hjørneskabet, finder jeg det meget uheldigt at man fra øverste hylde kommer til at hive alt ned på gulvet, og så vælger at stoppe det hele ind nede ved fodtøjet 

Men ja, det er da sikkert et uheld, det jeg klar over. Men irriterende at uheldet betød jeg skulle fare hjem igen efter ekstra hue, for min pige skal da ikke fryse 

Jeg ved at du ikke har nævnt noget med dyre ting.

Jeg ser tit børn der har mere end en hue liggende, af den grund, så man ikke står uden en. ligesom med vanter og sutsko.

Jeg indrømmer gerne at jeg er en der kunne have lagt det hele i den nederste kasse, fordi lige pludselig skal det gå hurtigt, børnene skal hjælpes, og så tænker man ikke mere over det og så bliver det ikke lagt rigtigt.

Anmeld

20. januar 2014

LineSchack

Kender det godt min datter er startet i en ny vugger for godt 6 uger siden og jeg har aldrig oplevet noget lign.
Har fået stjålet en mega dyr hat.
Jeg sluger den og køber en ny da jeg henter hende samme dag er den nye også væk og sådan er det hver evig eneste dag hun har en ny hat med. Hendes vinterstøvler er også altid væk mem dukler sommetider op de mest underlige steder. Det værste er nok hendes flyvedragt. Så ud igen og købe en ny. Tør næsten ikke give hende den på. Alt tøj som koster over 100 kr kommer ikke med mere. Jeg ved godt tingene forsvinder men der må sku være en grænse...

Anmeld

20. januar 2014

TNBC

LineSchack skriver:

Kender det godt min datter er startet i en ny vugger for godt 6 uger siden og jeg har aldrig oplevet noget lign.
Har fået stjålet en mega dyr hat.
Jeg sluger den og køber en ny da jeg henter hende samme dag er den nye også væk og sådan er det hver evig eneste dag hun har en ny hat med. Hendes vinterstøvler er også altid væk mem dukler sommetider op de mest underlige steder. Det værste er nok hendes flyvedragt. Så ud igen og købe en ny. Tør næsten ikke give hende den på. Alt tøj som koster over 100 kr kommer ikke med mere. Jeg ved godt tingene forsvinder men der må sku være en grænse...

Ja ting forsvinder, men det du skriver, er jo voldsomt. På 6uger er tre(fire) ting forsvundet og den ene en flyverdragt, det er voldsomt.. en flyverdragt..

Har du meldt det savnet? (var der navn i, kan du tjekke hvis du ser en der ligner)

Anmeld

20. januar 2014

Stumpen

det er simpelthen utrolig hvad man vil gøre sig til tyv for!! 

Jeg har mit andet barn i børnehave og vi har endnu aldrig mistet noget, men vi har så heller aldrig haft det dyre mærketøj.. Men synes generelt ikke det virker til at der mistes meget i børnehaven - det bliver i hvert fald ikke slået op....

Anmeld

20. januar 2014

Isabella_mor

åhhhh jeg kender det....

vi har mistet tre par handsker og et par sutsko... indimellem forsvinder den ene sutsko på mystisk vis, selvom de ligger inde i et skab i hans rum..

Desuden forsvinder hans bleer konstant... den ene sag havde jeg afleveret 10 bleer til ham. og dagen efter om morgenen, var der EN tilbage....

jeg er selv ved at blive idiot over det... 

Anmeld

20. januar 2014

Stumpen

Isabella_mor skriver:

åhhhh jeg kender det....

vi har mistet tre par handsker og et par sutsko... indimellem forsvinder den ene sutsko på mystisk vis, selvom de ligger inde i et skab i hans rum..

Desuden forsvinder hans bleer konstant... den ene sag havde jeg afleveret 10 bleer til ham. og dagen efter om morgenen, var der EN tilbage....

Der er du sikker på at det ikke er pædagogerne som går i det skab fordi de ved der er nogle? 

Anmeld

20. januar 2014

TNBC

Isabella_mor skriver:

åhhhh jeg kender det....

Bleer kam godt blive blandet rundt, hvis de ligger tæt på hinanden og ligner hinanden.. og det er nok mere pædagogerne der er skyld i det.

for hvis han bruger 9bleer på en dag er der noget galt, hvor jeg var sagde de at man skulle regne med omkring 5bleer om dagen(hvis der ikke er store uheld og sådan) og det var i en vuggestue.

Anmeld

20. januar 2014

Isabella_mor

Stumpen skriver:

Der er du sikker på at det ikke er pædagogerne som går i det skab fordi de ved der er nogle? 

de er helt nye rum i garderroben. dvs hvert barn har et rum der indeholder. på toppen en kurv til skiftetøj. et lille skab med låge. her ligger bleer, sutter og småting. f.eks. handsker. og så et alm rum, med knage til overtøj, og så et stativ for neden til sko... bleerne ligger i skabet. dvs at når villads skal skiftes, tager de en ble i skabet, og går ned og skifter ham... så det er helt sikkert enten fordi at pædagogerne tager bleer fra villads til de andre børn. eller at forældrene tager dem og lægger dem over i sine egne børns rum.... SELVOM jeg skriver navn på selve bleen... og det har jeg gjort i længe. netop for at de ikke skulle blive blandet rundt.... så det kan jeg ikke forstå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.