ny system

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2014

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Er det en mulighed at han kommer i VS? Nogle børn har brug for den ekstra aktivering, og det er min søn f.eks. et godt eksempel på.. Søvnen er blevet MEGET bedre siden han startede i VS.. 

Det lyder absolut ikke rart - men jeg har en klog veninde der holder 100000% på, at FASTE rutiner, FASTE tidspunkter er vejen frem.. Altså stå op samtidig hver dag, spis samme tid hver dag, alle dagens måltider, sov middagslur samme tid hver dag (varigheden behøver ikke være den samme, nogle dage er jo hårdere end andre ), og i seng samme tid hver dag i hvert fald ikke senere end et bestemt tidspunkt, da der igen kan være brug for mere søvn

aaaahh det har jeg det ikke godt med, han er for lille.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Er han ikke 18 måneder?

Min søn er altså kun 10

Anmeld

19. januar 2014

TNBC

Anonym skriver:

De fleste børn kommer af sted når de er 9-11måneder, så han er ikke for lille(måske for dig) men det er måske godt for ham at få en rytme(vs) så han sover tidligere.

For det er synd at han sover til så sent hver dag. Han sover over morgenmad og frokost, og det er vel ikke sundt for en lille dreng.

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Er han ikke 18 måneder?

Min søn er altså kun 10

jo han er 18 mdr om en uge og jeg har gjort at jeg passer min egen barn.. men jeg vil helst  have han gå i børnehave.. jeg vil have masser tid at være sammen med ham det hyggeligt og vi gøre mange ting og lege meget men han bliver desværre ikke træt... jeg synes det er for tidligt at sende et barn i Vs...  jeg stoler ikke på noget før han kan tale..

Anmeld

19. januar 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

jo han er 18 mdr om en uge og jeg har gjort at jeg passer min egen barn.. men jeg vil helst  have han gå i børnehave.. jeg vil have masser tid at være sammen med ham det hyggeligt og vi gøre mange ting og lege meget men han bliver desværre ikke træt... jeg synes det er for tidligt at sende et barn i Vs...  jeg stoler ikke på noget før han kan tale..

Det er også helt ok!
Når det er en mulighed at have dem hjemme er det også skide hyggeligt!

Jeg skal bare selv starte i job om 12 dage, så jeg havde intet valg, og heldigvis eeeeelsker Anthon at være i VS, og græder aldrig deroppe

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

De fleste børn kommer af sted når de er 9-11måneder, så han er ikke for lille(måske for dig) men det er måske godt for ham at få en rytme(vs) så han sover tidligere.

For det er synd at han sover til så sent hver dag. Han sover over morgenmad og frokost, og det er vel ikke sundt for en lille dreng.

ja præcis vi tage slf til legestuen han møder børn på legeplads jeg gøre disse ting når en gang i mellem lige pludseligt at vågner tidligt ( sjældent ) men ja for mig er det for tidligt ikke Noget for mig... man kan ikke bare sende sit barn når man er hele tiden bekymre gider bare ikke er tryg at han er hos mig.. ..... men mellemrum jeg tænkt jo hvordan i kan lave en fast rutine.. for det har jeg absolut ikke

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Det er også helt ok!
Når det er en mulighed at have dem hjemme er det også skide hyggeligt!

Jeg skal bare selv starte i job om 12 dage, så jeg havde intet valg, og heldigvis eeeeelsker Anthon at være i VS, og græder aldrig deroppe

ok desværre arbejder jeg ikke længer 

Anmeld

19. januar 2014

Elbæk

Hej allesammen

jeg har en søn som sover meget sent om aften ... og vågner sent om morgen..    

hvordan gøre i?? sover de hale natten igennem?? og hvornår vågner de om morgen??  

Min søn er 26 måneder gammel, og jeg passer ham selv herhjemme.

Min søn bliver puttet omkring klokken halv otte om aftenen, og sover så først omkring 9 tiden, nogle gange vil han selv i seng før hvis han er helt bombet.

Han vågner om morgenen imellem klokken 8 og 9. 

Anmeld

19. januar 2014

modesty

Anonym skriver:

der er så svært at få ham Til at sove tidligt kl 20 han er så frisk hele dagen og så bliver han træt efter kl 01 og kan finde på at sove kl 3 om natten .. og vågner nogen kl 11-13 ... for jeg er så træt.. engang. imellem få jeg ham til at sOve kl 20 men vågner igen efter 2 timer og så er han frisk han går desværre ikke i VS endnu jeg passer ham selv. 

Du skal jo ikke starte med at putte ham tidligt, det er klart han ikke kan sove når han er vågnet så sent. Du skal starte med at vække ham tidligere om morgenen, så han bliver træt tidligere.

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Min søn er 26 måneder gammel, og jeg passer ham selv herhjemme.

Min søn bliver puttet omkring klokken halv otte om aftenen, og sover så først omkring 9 tiden, nogle gange vil han selv i seng før hvis han er helt bombet.

Han vågner om morgenen imellem klokken 8 og 9. 

det er dejligt min søn vil slet ikke og hvis jeg ligger ham i seng skriger han meget højt og det er pinlig for mig at nabo måske kan høre ...  ellers stikker han af fra mig og gemmer sig...  total svært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.