Babybox fra babysam?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2014

mogms

Hihi godt jeg kun oplyser mit mobil nummer til sådanne situationer.

Pkt. 1 vi har ikke mobil forbindelse hvor vi bor.

Pkt. 2 jeg tager aldrig min mobil hvis det er skjult nummer / et nummer jeg ikke genkender/ ikke har kodet ind i tlf bogen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

Nadia&Daniel

Sandratoft skriver:

Skal lige høre om der er nogen ulemper ved at bestille sådan en gratis babybox fra babysam, f.eks. telefonopkald fra sælgere eller andet?

Har kun hørt rygter om det nemlig 

INTET her - INGEN opkald eller noget..

Anmeld

24. januar 2014

san

C8 skriver:

Ha, pakken har ingen værdi på 600 kr skrev til dem og de svarede selvfølgelig ikke og det kan jeg godt forstå, da det må være pinligt at sende så tørre/skuffende pakker ud

Så fik jeg hentet min super lækker pakke, eller ikk det var da godt nok kedeligt, Det eneste der er godt i den pakke, er bladet gravid som så er et halvt år gammel .. Hurra for en babyboks  

Anmeld

24. januar 2014

Sandratoft

mogms skriver:

Hihi godt jeg kun oplyser mit mobil nummer til sådanne situationer.

Pkt. 1 vi har ikke mobil forbindelse hvor vi bor.

Pkt. 2 jeg tager aldrig min mobil hvis det er skjult nummer / et nummer jeg ikke genkender/ ikke har kodet ind i tlf bogen.

Haha jeg tager den heller aldrig når det er hemmeligt nummer :p måske går jeg glip af noget vigtigt, men det er bare ærgeligt sonny boy

Anmeld

24. januar 2014

Sandratoft

san skriver:

Så fik jeg hentet min super lækker pakke, eller ikk det var da godt nok kedeligt, Det eneste der er godt i den pakke, er bladet gravid som så er et halvt år gammel .. Hurra for en babyboks  

Ej seriøst, håber at pakken fra Lidl er lidt mere spændende 

Anmeld

24. januar 2014

Mortilxx

Sandratoft skriver:

Skal lige høre om der er nogen ulemper ved at bestille sådan en gratis babybox fra babysam, f.eks. telefonopkald fra sælgere eller andet?

Jeg har ikke fået nogle opkald :-)
Men jeg hentede min pakke for en uge siden.
Den indeholdte
1 blespand
1 pakke poser til blespanden
1 blad fra GRAVID
1 t-shirt fra Fixoni str. 56
1 ble fra pampers
1 lille tube tandpasta
Og selvfølgelig nogle reklamer fra Gyldendal og Falck.

Anmeld

24. januar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Blot en indskudt bemærkning, men hvordan kan I tillade jer at blive skuffet over noget som er gratis?? Uanset om der så stod at pakken havde en værdi af 1000 kr. så er det stadig gratis for Jer, og I kan
smide pakken ud hvis I ikke kan lide/bruge indholdet. Og selvfølgelig indeholder sådan en pakke reklame, de giver det jo ikke væk for deres blå øjnes skyld.

Også vil jeg så nævne, at jeg fik sådan en pakke da jeg ventede den sidste, og der var en blespand med, og det var super lækkert. Og nej vi modtog ingen opkald efterfølgende

Anmeld

24. januar 2014

Sandratoft

Mom skriver:

Blot en indskudt bemærkning, men hvordan kan I tillade jer at blive skuffet over noget som er gratis?? Uanset om der så stod at pakken havde en værdi af 1000 kr. så er det stadig gratis for Jer, og I kan
smide pakken ud hvis I ikke kan lide/bruge indholdet. Og selvfølgelig indeholder sådan en pakke reklame, de giver det jo ikke væk for deres blå øjnes skyld.

Også vil jeg så nævne, at jeg fik sådan en pakke da jeg ventede den sidste, og der var en blespand med, og det var super lækkert. Og nej vi modtog ingen opkald efterfølgende

Det er bestemt heller ikke for at brokke mig, men ville gerne vide om man havde telefonsælgere i røret, da jeg så har mulighed for at fravælge pakken fra babysam

Anmeld

24. januar 2014

san

Sandratoft skriver:

Ej seriøst, håber at pakken fra Lidl er lidt mere spændende 

Har hørt den fra rema100 skulle være super god du må gerne skrive hvad der var i den fra Lidl

Anmeld

24. januar 2014

Anonymo

Sandratoft skriver:

Jeg blev kimet ned af en hel masse sælgere da jeg sagde ja til babyboxen de første 2-3 uger så gider ikke hente den næste gang i hvert fald, syntes heller ikke indholdet er noget at råbe hurra for. Så hellere Lidl's eller Rema's

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.