Babybox fra babysam?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2014

C8

Skal lige høre om der er nogen ulemper ved at bestille sådan en gratis babybox fra babysam, f.eks. telefonopkald fra sælgere eller andet?

Har kun hørt rygter om det nemlig 

Ikke her men man bliver utrolig skuffet over deres gratis baby start pakke.

Hos Babysam fik jeg: 2 stk bleer, 1 sut og 3 skeer.

Hos rema fik jeg en hel pakke bleer, baby shampoo, baby creme, 1 bamse og en pakke våde servietter.
De er virkelig nærige Babysam og der tager jeg hatten af for rema 1000

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

Maja_4000

Vi har aldrig hørt noget - hverken på mail eller telefon

Anmeld

20. januar 2014

san

C8 skriver:

Ikke her men man bliver utrolig skuffet over deres gratis baby start pakke.

Hos Babysam fik jeg: 2 stk bleer, 1 sut og 3 skeer.

Hos rema fik jeg en hel pakke bleer, baby shampoo, baby creme, 1 bamse og en pakke våde servietter.
De er virkelig nærige Babysam og der tager jeg hatten af for rema 1000

Det må da være en dyr sut og bleer, for syntes de skriver at pakken har en værdi på 600 kr...

Anmeld

20. januar 2014

sulo

Som C8 skriver er Remas babypakke en langt større overraskelse

Jeg blev tilmeldt babysams hjemmeside og vores børn, sidst nævnte var lidt svar at få sig afmeldt fra, babysams er jeg ikke utilfreds med.

Jeg har været heldig ikke at få nogen opkald fra falck, men 1 fra Gyldendals bogklub, sælgeren fortalte at de havde fået vidregivet mit nr fra babysam og tilladelse til at give mig et godt tilbud, mit svar var: det har jeg ikke bedt om og hvis jeg får lyst til at købe en bog eller to til min søn, jeg squ nok selv finde ud af at få den købt... siden har jeg ikke hørt noget fra dem

Anmeld

20. januar 2014

Mettefpigen

Synes det er lidt mærkeligt at man kan blive skuffet over gratis pakker....
Men vi hørte intet fra nogen efter at have bestilt babysams gratispakke...

Anmeld

22. januar 2014

C8

san skriver:

Det må da være en dyr sut og bleer, for syntes de skriver at pakken har en værdi på 600 kr...

Ha, pakken har ingen værdi på 600 kr skrev til dem og de svarede selvfølgelig ikke og det kan jeg godt forstå, da det må være pinligt at sende så tørre/skuffende pakker ud

Anmeld

22. januar 2014

san

C8 skriver:

Ha, pakken har ingen værdi på 600 kr skrev til dem og de svarede selvfølgelig ikke og det kan jeg godt forstå, da det må være pinligt at sende så tørre/skuffende pakker ud

Jeg skal hente min på fredag i Næstved, så må jeg se om jeg bliver skuffet men men det er jo gratis, så det kan man jo næsten ikke tillade sig...

Anmeld

22. januar 2014

C8

san skriver:

Jeg skal hente min på fredag i Næstved, så må jeg se om jeg bliver skuffet men men det er jo gratis, så det kan man jo næsten ikke tillade sig...

Synes jeg bestemt at man kan når der står, at det er for 600
Kr og at det ikke er det er falsk reklame og det er skuffende.

Anmeld

22. januar 2014

1234rj

Sandratoft skriver:

Skal lige høre om der er nogen ulemper ved at bestille sådan en gratis babybox fra babysam, f.eks. telefonopkald fra sælgere eller andet?

Folk der ringer!!

Anmeld

22. januar 2014

M&N

Sandratoft skriver:

Vi har aldrig fået ét eneste opkald fra sælgere Min datter er 11 måneder nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.